گزارش و نتیجه بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان ۰-۰ استقلال/ آبی‌ها «جان» بردن نداشتند

تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم لیگ برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی رسید تا با ازدست‌دادن دو امتیاز مهم به اولین تساوی این فصل خود دست پیدا کند.

به گزارش تازه‌نیوز، هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز سه‌شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال پیگیری شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجدسلیمان برگزار شد استقلال با سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی(۵۸ آرش رضاوند)، سعید مهری، روزبه چشمی (۷۲ امیرعلی صادقی)، مهدی مهدی‌پور (۵۸ مهدی قایدی)، محمد محبی (۸۲ سجاد شهباززاده)، کوین یامگا و پیمان بابایی (۸۲ آرمان رمضانی) به میدان رفت. سعید مهری و روزبه چشمی از داور کارت زرد دریافت کردند.

به نقل از مهر، آبی‌پوشان که از سه بازی گذشته صاحب یک شکست و دو پیروزی شده بودند در این دیدار برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان آمدند و در نیمه اول برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشتند اما با وجود موقعیت‌هایی که به دست آوردند نتوانستند به گل برسند.

نیمه دوم هم با شرایط مشابه نیمه اول شروع شد و در حالی که استقلال به دنبال رسیدن به گل برتری بود، ساپینتو تصمیم گرفت برای هجومی‌تر شدن تیمش مهدی قایدی را به میدان فرستد. با حضور این بازیکن شرایط بازی کمی بهتر شد.

هر چه از زمان بازی گذشت استقلال با عجله بیشتری برای رسیدن به گل حمله می‌کرد اما دفاع بسته و بدون اشتباه تیم میزبان به آبی‌ها اجازه نداد به دروازه نزدیک شوند.

در دقایق پایانی با وجود این‌که سرمربی آبی‌ها دو مهاجم تازه‌نفس به میدان فرستاد اما بازهم استقلال نتوانست به گل برسد تا اولین تساوی این تیم در لیگ بیست‌ودوم رقم بخورد و آبی‌پوشان با یک امتیاز از خوزستان به تهران برگردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.