واکسیناسیون در ارمنستان رایگان، در ایران یک میلیون تومان! +واکنش کاربران

سفر ایرانی‌ها به ارمنستان برای زدن واکسن کرونا چند وقتی است که خبرساز شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، رایگان بودن واکسن کرونا در ارمنستان و شرایط مناسب محل تزریق واکسن نسبت به ایران، باعث شده تا برخی از مردم از کشور راهی ارمنستان شوند. در ادامه واکنش کاربران فضای مجازی به واکسیناسیون ایرانیان در ارمنستان را بخوانید:

  • چندتا از دوستام رفتن ارمنستان که واکسن بزنند، تعداد پاسپورت‌های ایرانی رو ببینید دست مسئولش، آمبولانس دور اکثر میادین اصلی هست، وای میستی میزنی و تمام!

تعدادپاسپورت های ایرانی ها برای زدن واکسن کرونا دست مسئول ارمنستان

  • هر ایرانی که برای واکسن کرونا به ارمنستان می‌رود برای دز اول ۴۰۰ هزار تومان و برای دوز دوم ۶۰۰ هزار تومان به دولت  به عنوان عوارض خروج از کشور پرداخت می‌کند.
  • شما فکر کن دولت ارمنستان واکسن مجانی به توریست‌ها میزنه، اونوقت مردم ایران باید [یک میلیون] تومن بدن به دولت خودمون تا بتونن برن واکسن رایگان بزنن…
  • کاش عزیزان ارمنی برق رو هم تو دبه و بطری به دستمون می‌رسوندن.
  • احتمالا چند وقت دیگه باید بریم ارمنستان پاوربانک‌هامون رو شارژ کنیم برگردیم.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. میناسیان

    مردم ارمنی ، چه ساکنان ارمنستان و چه ساکنان ایران و ….. همواره به دور از سیاسی بازی ، ایران را دوست داشته اند.کنار مردم ایران بودن . چه زمان شاه ، چه در انقلاب (تسخیر تلویزیون توسط وارطان ارمنی) و چه در جنگ و چه در دلار 33 تومنی !
    بی منت هم بوده ، چون مردم ایران به ارامنه همیشه لطف داشته اند.
    زمانی که حکومت عثمانی و حزب اتحاد و ترقی ، مثل داعش فعلی گردن رامنه را می زد و سر شرط بندی پسر یا دختر بودن جنین ،شکم مادر ارمنی را با خنجر می درید ، این مردم ایران بودن که به پدربزرگ های امثال بنده پناه دادند و من امروز در ایران زندگی می کنم.
    بنا بر این این کمترین کاریه که ارمنستان برای ایرانی ها میتونه انجام بده.
    انشاله بتونه بیش از این برای ایران و ایرانی مفید باشه.
    ولی عده ای دارن این حرکت انسان پسندانه ارمنستان را تخریب می کنند که کار بسیار زشتی است

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.