پرسپولیس در حساس‌ترین زمان ممکن، بدون معاون حقوقی!

باشگاه پرسپولیس در حالی با پرونده‌های مختلف بین‌المللی دست و پنجه نرم می‌کند که حدود دو ماه است بخش حقوقی این باشگاه بدون مسئول مانده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، شادی صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک خبر بهت‌آور همراه شد؛ شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس به دلیل استفاده غیر قانونی از بازیکنان جدید. خبری که ابتدا به نظر می‌آمد خیلی جدی نباشد، اما رفته رفته تبدیل به پرونده‌ای جدی شد و حالا خبر می‌رسد باشگاه عربستانی دو وکیل جدید برای این پرونده استخدام کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال ایمیلی به فدراسیون فوتبال ایران خواستار ارسال توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره استفاده از بازیکنان جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا شده است. موضوعی که نشان می‌دهد AFC به زودی قصد دارد به این پرونده رسیدگی کند.

باشگاه پرسپولیس در شرایطی که با پرونده‌های مختلف بین‌المللی دست و پنجه نرم می‌کند، حدود دو ماه است که معاون حقوقی ندارد و باشگاه باید لایحه دفاعی خود در پرونده شکایت باشگاه النصر را نیز بدون حضور معاون حقوقی تنظیم کند!

باشگاه پرسپولیس علاوه بر شکایت باشگاه النصر، با پرونده‌های دیگری مانند محرومیت آل‌کثیر، شکایت برانکو، کالدرون و دستیارانش و بودیمیر مواجه است و همین پرونده‌ها لزوم حضور بخش حقوقی در باشگاه پرسپولیس را نشان می‌دهد اما هنوز خبری از انتخاب یک معاون یا تیم حقوقی برای این پست سرنوشت‌ساز نیست. پس از مشکلاتی که منجر به بازداشت معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس شد دیگر این باشگاه فرد جدیدی را برای این پست معرفی نکرده و کار تا جایی پیش رفته که به دلیل عدم حضور فردی حقوقی در باشگاه پرسپولیس شب گذشته معاون اقتصادی باشگاه در تلویزیون در این باره صحبت کرد!

علاوه بر باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال نیز در پرونده‌هایی که جنبه بین‌المللی دارد می‌تواند حضور پررنگ‌تری داشته باشد و از وکلای خود برای کمک به باشگاه‌های ایرانی در پرونده‌های بین‌المللی استفاده کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.