دیاباته به دیدار با سایپا می رسد/ آخرین وضعیت مصدومیت آل‌کثیر

آخرین باری که شیخ دیاباته برای استقلال به میدان رفت، دیدار مقابل ذوب آهن بود که او در ترکیب ثابت قرار گرفت و تا پایان نیز در زمین حضور داشت. بعد از آن شاگردان مجیدی ۶ بار به میدان رفتند که دیاباته تمام این دیدارها را از دست داد تا غیبت او در ترکیب آبیها طولانی‌تر از حد انتظار شود.

به گزارش تازه‌نیوز، دیاباته که پس از بازگشت به تهران به جز تمرینات گروهی، تمرینات ویژه‌ای را هم دنبال کرد، نامش برای بازی مقابل تراکتور خط خورد و گفته می‌شود پس از هفته‌ها احتمال استفاده از این مهاجم مقابل سایپا وجود دارد.

آبی پوشان پس از دیدار با سایپا در لیگ برتر، یک دیدار بسیار مهم حذفی مقابل پرسپولیس دارند که فرهاد مجیدی می‌خواهد دیاباته را در بهترین فرم ممکن برای آن دیدار مهم داشته باشد. حتی اگر دیاباته بنا به هر دلیلی دیدار مقابل سایپا را هم از دست بدهد، حضور او مقابل پرسپولیس در جام حذفی قطعی خواهد بود.

آبی پوشان به ترتیب روز شنبه ۱۹ تیر و از ساعت ۱۹:۵۰ در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سایپا و از ساعت ۱۹:۴۵ روز پنجشنبه ۲۴ تیر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

پایان شایعات جدایی میلیچ

هروویه میلیچ هنوز ایران را ترک نکرده تا اینطور به نظر برسد که فعلا قصد دارد در این تیم بماند.

پیش از بازی با تراکتور اخباری در فضای مجازی دست به دست می شد که این آخرین بازی هروویه میلیچ است و او بعد از این بازی ایران را ترک کند.

با این حال میلیچ هم اکنون در ایران است و قرار است ظهر امروز هم در تمرین ریکاوری استقلال شرکت کند.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است میلیچ مدت زیادی است به باشگاه استقلال نوتیس داده و هر زمان بخواهد می تواند قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند اما او احتمالا تا پایان فصل در مورد تصمیم خود صبر می کند.

برنامه تمرینی استقلال برای بازی با سایپا

تیم فوتبال استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور به برتری دو بر یک رسید. طبق برنامه‌ استقلالی‌‌ها امروز ریکاوری خواهند کرد و تمرین فردای این تیم تعطیل خواهد بود.

آبی پوشان روز جمعه یک جلسه تمرین سبک را برای بازی با سایپا برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خانه فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد اما با 55 امتیاز در صدرجدول لیگ برتر باقی  ماند.

در جریان این مسابقه عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ جای خود را به مهدی عبدی داد. قرار است وی از پای خود عکس برداری کند تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند این بازیکن مشکل خاصی نداشته باشد و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و دربی جام حذفی بتواند این تیم را همراهی کند اما این موضوع بستگی به نتیجه عکس‌برداری از همسترینگ آل کثیر دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.