ساعات حضور در شبکه شاد اعلام شد/ صدور دستور توزیع سیمکارتها

مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) زمانبندی ساعات آموزش در شبکه شاد را اعلام کرد و گفت: ساعت حضور در شبکه شاد در هر روز حدود ۲ تا ۲.۵ ساعت است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا، سید حسن الحسینی، در پاسخ به اینکه آیا ساعت های استفاده از شبکه شاد شناور است یا معلمان باید در ساعت هایی که شما تعیین می کنید در کلاس حضور داشته باشند؟ اظهار کرد: به لحاظ مدیریت ترافیک شبکه چهار، بازه زمانی تعریف شده که طبق آن عمل می شود.

وی افزود: بازه زمانی یک که صبح اجرا می شود برنامه آموزش مجازی متوسطه اولی هاست. بازه زمانی دوم صبح نیز برنامه آموزش مجازی متوسطه دوم است.

مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) ادامه داد: بازه زمانی سوم که ابتدای بعدازظهر اجرا می شود، برنامه آموزش مجازی ابتدایی دوره دوم و بازه زمانی چهارم که عصر اجرا می شود برنامه آموزش مجازی ابتدایی دوره اول است. در مقابل آموزش تلویزیونی متوسطه بعدازظهرها و آموزش تلویزیونی ابتدایی ها صبح پخش می شود.

الحسینی درباره ساعات کلاس ها نیز گفت: عمدتا کلاس های ما ۲۵ دقیقه برای ابتدایی، ۳۰ دقیقه برای متوسطه اول و ۳۵ دقیقه برای متوسطه دوم است. استانداردهایی که فضای مجازی در دنیا دارد و همچنین ظرفیت یادگیری افراد در شبکه محاسبه شده است و باید طبق این ضابطه کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه کلاس ۹۰ دقیقه ای به ۳۰ دقیقه کاهش یافته است گفت: تایم زمانی آموزش در هر روز برای هر مقطع تحصیلی بین دو تا دو و نیم ساعت خواهد بود.

مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) درباره آخرین وضعیت توزیع سیمکارت های دانش آموزی نیز اظهار کرد: فعلا دستورش صادر شده و دو اپراتور در حال تدارک هستند که به زودی جزئیات کامل آن اعلام می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.