شوک عجیب به خانم بازیگر؛ فک سحر جعفری جوزانی فلج شد +ویدئو

سحر جعفری جوزانی به تازگی فیلمی را در فضای مجازی منتشر کرده و در آن از ماجرای عجیب آسیب‌دیدگی فَک خود بر اثر خطای یک پزشک گفته است.

به گزارش تازه نیوز، سحر جعفری جوزانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، ماجرای معلولیت و از کار افتادن فک خود را در جریان یک درمان دندانپزشکی شرح می‌دهد.
در حال حاضر فک او از کار افتاده و وی برای اینکه بتواند حرف بزند، مجبور است فکش را با دست بگیرد!
جوزانی در بخشی از توضیحاتش چنین می گوید:

دندانهای عقل من نهفته بود و سالها قبل دکتر خیلی خوبی به من پیشنهاد کرد که چون دندانهای عقل من با اعصاب درگیر است نکشیدن آنها بهتر از کشیدنش می باشد اما در این مدت هر چند وقت یکبار درد داشتم؛ یکی از دوستان، یک پزشک متخصص فک و صورت به من معرفی کرد. من و پدرم به مطب مراجعه کردیم و یک عکس OPG خواستند که من گفتم حتما یک عکس رنگی هم خواهند خواست چرا که در عکس سیاه و سفید میزان درگیری دندان با عصب زیاد واضح نیست. ایشون با نگاه به عکس با اعتماد به نفس کامل گفتند که من دچار اسپاسم شدید هستم و این هیچ ارتباطی به دندان عقل ندارد و احتمالا هنگام خواب دندانهای خود را روی هم می‌فشارید و باید همین الان بوتاکس داخل فک شما تزریق کنم… دکتر به داخل فک و در جاهایی که دندان عقل رشد می کند شروع به تزریق بوتاکس کردند؛ پدرم به دکتر تاکید کرد که من دخترم را برای یک مصاحبه طی روزهای آینده مقابل دوربین خواهم برد و دکتر گفت که هیچ تغییری در صورت و تکلم بیمار به وجود نخواهد آمد.

بعد از تزریق بوتاکس به دندان عقل، در قسمت های دیگر فک من و دندانهای جلو هم بوتاکس تزریق کردند و سپس بوتاکس را به فک پایٔین و استخوان آن زده و گفتند که گردنتان مدتی دیگر درد خواهد کرد و باید به گردن هم تزریق کنم که من اجازه ندادم و گفتم همین مقدار کافیست و به منزل بازگشتیم. دو روز بعد صورتم کج شد و حالت افتادگی پیدا کرد به طوری که من وقتی دست خود را از زیر فک برمی‌دارم فک من می‌افتد و به صورت فلج در می‌آید! مادرم با تحقیق در این مورد فهمید افرادی که این اتفاق برای آنها رخ داده، به دلیل اینست که این سمت صورت به یک سری اعصاب حساس مربوط است و اینها دچار بیماری بلز می شوند که بیماری خطرناکی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.