آمریکایی‌ها رفتار ترامپ را غیرمسئولانه می‌دانند

شیوه مدیریت و رفتارهای عجیب رئیس جمهور آمریکا در قبال کرونا و مدیریت این بیماری، مردم آمریکا را نیز دلخور کرده است.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، نظرسنجی جدید شبکه خبری سی ان ان که توسط موسسه تحقیقات بازاری «اس ار اس اس» انجام شده نشان می دهد که ۶۳ درصد بزرگسالان آمریکایی می گویند ترامپ رفتاری غیرمسنولانه در مدیریت خطر ابتلای اطرافیان خود به کووید-۱۹ داشته است. دو سوم آنها می گویند رفتارهای ترامپ غیرمسنولانه است و ۴ درصد گفته اند نظری در این زمینه ندارند.

به گزارش تازه نیوز، این نتایج نشان داد: ۷۲ درصد زنان، ۶۶ درصد افراد ۶۵ سال و بالاتر و۶۵ درصد سفیدپوستان دارای مدرک دانشگاهی رفتارهای ترامپ را غیرمسئولانه می دانند. تنها گروه اکثریت که گفتند رئیس جمهوری رفتاری مسئولانه در قبال مدیریت کرونا داشته است، حامیان ترامپ بوده‌اند.

در عین حال ۶۹ درصد پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفتند اعتماد کمتری به گفته های کاخ سفید درباره سلامت رئیس جمهورشان دارند و فقط ۱۲ درصد بیان کردند به اخبار و اطلاعات دریافتی از کاخ سفید اعتماد دارند.

این نظرسنجی که در بازه زمانی (۴-۱ اکتبر) (۱۴-۱۰ مهر) انجام شده نشان می دهد جمهوریخواهان و حامیان ترامپ تنها گروهی هستند که اکثریت آنها به اطلاعات کاخ سفید درباره وضعیت سلامت ترامپ اعتماد دارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.