فایل صوتی رسول‌پناه دلیل حمله گل‌محمدی به استقلال؟

جنجال صحبت‎های دیروز یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس درباره مدیرعامل استقلال ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، یحیی گل‌محمدی در دو نوبت پیاپی و حتی بعد از بازی با آلومینیوم اسم مدیرعامل استقلال را آورد و علیه او مصاحبه کرد (اینجا بخوانید) اما راز مصاحبه‌های سرمربی پرسپولیس چیست؟

در این مورد یک منبع موثق به خبرورزشی گفت: احمد مددی مدیرعامل استقلال، در مصاحبه‌های خود به ماجرای فایل صوتی رسول پناه اشاره کرده و حتی اسم گل‌محمدی را هم بر زبان آورد. به همین دلیل یحیی در آستانه دربی تصمیم گرفت جواب مدیرعامل استقلال را بدهد و حتی بگوید :«هوچی‌گری یعنی اینکه مدیرعامل تیم رقیب در مورد تیم ما صحبت می‌کند و حرف‌هایی را مطرح می‌کند که هیچ ربطی به او ندارد.»

گل محمدی تاکید کرد که احمد مددی موقعیت خود را نزد هواداران استقلال از دست داده و با اسم بردن از پرسپولیس می‌خواهد برای خود وجاهت بخرد در حالی که این کارها جواب نمی‌دهد.

یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی چند بار از واژه هوچی گر و هوچی گری استفاده کرد تا خشم خود را به رخ بکشد. حالا باید دید در آستانه دربی چه اتفاقات دیگری بین سرمربی پرسپولیس و مدیرعامل استقلال رخ خواهد داد؟آ یا مددی که همچنان بافرهادمجیدی اختلافاتی دارد، جواب یحیی را خواهد داد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.