پیشنهاد جدید ایلان ماسک درباره دوج‌کوین!

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا همچنان در حال صحبت درباره آینده دوج‌کوین است، او برای استفاده از دوج‌کوین به عنوان سیستم پرداخت پیشنهاداتی ارائه کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تجارت نیوز، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا همچنان در حال صحبت درباره آینده دوج‌کوین است. او در خصوص چیزهایی که این رمزارز برای حضور در جهان پرداخت دیجیتال باید بدست بیاورد، توضیح می‌دهد.

در این هفته، این میلیاردر حوزه تکنولوژی تفکرات خود را درباره چگونگی بهبود سیستم پرداخت دیجیتال دوج‌کوین در توئیتر به اشتراک گذاشت.

ماسک توییت کرد: « اگر دوج می‌خواهد یک لایه اصلی سبک‌تر و سریع‌تر ایجاد کند، صرافی‌های دیگر می‌توانند او را به هدف خود برسانند.» بر اساس گفته ماسک، این استراتژی می‌تواند شبکه دوج را بر شبکه‌های بیت‌کوین و اتریوم مقدم کند. « بیت‌کوین و اتریوم به دنبال سیستم معاملاتی چندلایه هستند اما نرخ تراکنش لایه اصلی آهسته و هزینه تراکنش آن بالاست.»

ماسک در پاسخ به این پرسش که شبکه دوج نیاز دارد تا تراکنش‌ها را را سرعتی مشابه با شبکه ویزا انجام دهد یا خیر، مدعی شد، دوج‌کوین قرار نیست با سرعت ویزا رقابت کند.

با این حال ویلی وو تحلیلگر آن-چین با رد فرضیه ماسک می‌گوید: « طرح ماسک برای دوج، جهان را به سمت دولت‌هایی با واحد پولی وابسته بازمی‌گرداند. به یاد بیاورید زمانی که آمریکا از استاندارد طلا جدا شد و یک عصر جدید در واحدهای پولی خلق کرد. »

این دقیقا همان چیزی است که ماسک با ایده «صرافی‌های تحت نظارت» به عنوان لایه دو پیشنهاد می‌دهد. اگر آنها ارز یا سکه‌ای نداشته باشند به اجبار به واحدهای پولی باز می‌گردند.

با وجود ریزش اخیر بازار، به نظر می‌رسد ماسک همچنان به توسعه دوج‌کوین علاقمند است. در اواخر ماه گذشته، ماسک از پیشنهاد تغییر در ساختار هزینه و سیاست‌های شبکه دوج حمایت کرده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.