نوید محمدزاده: در جشنواره تئاتر دانشگاهی دلی رای دادیم

جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران بعد از یک سال وقفه برگزار شد.

به گزارش تازه نیوز، به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران شنبه شب ۱۹ تیر ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کیوان ساکت‌اف مجری برنامه با عذرخواهی از هنرمندان جوانی که به دلیل شرایط رعایت پروتکل‌های کرونا امکان میزبانی از آن ها در سالن وجود نداشت، بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که این جشنواره بالاخره با یکسال تاخیر برگزار شد. ما می‌خواهیم پرچم تئاتر دانشگاهی ایران همچنان برفراز باشد.

در ادامه مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران عنوان کرد: به همه دانشجویان عزیز و هم دانشگاهی هایم و همه مهمانان گرانقدر خوشامد می‌گویم. به رسم ادب از همه کسانی که بعد از وقفه ایجاد شده دست به دست هم دادند تا چراغ این جشنواره روشن بماند، تشکر می‌کنم.

 

در بخش دیگری از مراسم کیومرث مرادی، امیرحسین حریری، معصومه رحمانی، نوید محمدزاده و هادی حجازی فر برای اهدای جوایز رشته های مختلف این بخش به روی صحنه آمدند.

نوید محمدزاده بیان کرد: ما در این رویداد دلی رای دادیم و سعی کردیم نتایج به حق باشد. نه فریب شلوغ کاری را خوردیم نه اینطور بود که ساده بودن برخی از کارها را نبینیم اما مهم این بود که دوره بیست و سوم با حضور تماشاگران برگزار شد و این مهم است.

هادی حجازی فر نیز در این بخش عنوان کرد: به جان فرزندم هامون که عزیزترین فرد زندگی من است، قسم می خورم که ما ساعت ها تا صبح با یکدیگر برای داشتن انتخاب های خوب و عادلانه بحث و بررسی کردیم. طبعا نظرمان مبرا از اشتباه هم نیست اما این نتیجه، نظر ماست و می تواند متفاوت از سلیقه یک گروه دیگر هم باشد.
سپس برندگان رشته های مختلف اعلام شدند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.