واکنش منفی استقلالی‌ها به انتخاب مهدوی‌کیا

گروهی از استقلالی‌ با سرمربی‌گری مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید مخالف هستند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، مهدی مهدوی کیا گزینه اول برای احراز سمت سرمربیگری تیم امید کشورمان است و به زودی حکم او صادر می‌شود. اگرچه مهدوی‌کیا یکی از بازیکنان خوش‌اخلاق و بسیار پر افتخار فوتبال ایران محسوب می‌شود که سابقه کار کردن در عرصه تیم‌های پایه را نیز دارد ولی هواداران استقلال نسبت به کاندیدا شدن و احتمال گزینش او به عنوان سرمربی تیم امید در فضای مجازی واکنش منفی نشان داده‌اند.

گروهی از استقلالی‌ها به ماجرای آکادمی کیا که همین چند ماه قبل اتفاق افتاد، اشاره می‌کنند و مدعی‌اند شخصی که به دلیل تخلف در آکادمی اش محکوم شده است نباید سرمربی تیم امید شود.

از طرف دیگر، طیف وسیعی از طرفداران استقلال با اشاره به انتخاب احتمالی مهدوی‌کیا و شایعه مدیریت داریوش مصطفوی در تیم امید، به شدت از فدراسیون انتقاد کرده و معتقدند با چنین گزینش‌هایی، همه ارکان تیم‌های ملی عملاً در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار می‌گیرد.

آنها با اشاره به حضور وحید هاشمیان و کریم باقری در تیم ملی بزرگسالان و تنگ کردن عرصه برای فرهاد مجیدی در سال ۹۸ و روی کار آمدن حمید استیلی و یک کادر کاملاً پرسپولیسی در تیم امید قبلی که در نهایت کاملاً ناکام شدند، مدعی‌اند حالا با حکم دادن به مهدوی‌کیا عملاً تمام ارکان موثر تیم‌های ملی در اختیار مربیان و مسئولان پرسپولیس قرار می‌گیرد و استقلالی‌ها با وجود بهره‌مندی از چهره‌های سرشناس، هیچ سهمی در عرصه فنی و مدیریتی این تیم‌ها ندارند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.