برهانی: گزینه اول، دوم و سوم سعادتمند، استراماچونی است

مشاور نقل و انتقالاتی مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات اخیر این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، آرش برهانی مشاور سعادتمند (مدیرعامل استقلال) در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: استقلال این فصل از افراد کاربلد در نقل و انتقالات استفاده کرده است. آن‌ها بازیکنان تاثیرگذار لیگ را برای رفع نیاز‌های استقلال شناسایی کرده اند تا به تیم اضافه شوند. من در نقل و انتقالات باشگاه دخالتی ندارم و فقط مشاوره می دهم.

او افزود: در حال حاضر برخی افراد مشاوره می‌دهند و سعادتمند فضایی را ایجاد کرده که جذب بازیکن با کارشناسی و خیال جمع انجام شود. در این مدت نوروزی معاون اقتصادی باشگاه خیلی زحمت کشیده و حتی تا ساعت ۳ – ۴ صبح پیگیر کار‌ها است. بازیکنان مورد نیاز با کارشناسی و فکر، طبق نیاز‌های استقلال جذب می‌شوند.

مهاجم سابق استقلال در ادامه بیان کرد: متاسفانه در این روز‌های حساس استقلال سرمربی ندارد که طبق نظرش بازیکن جذب شود. امیدوارم سرمربی آینده استقلال استراماچونی باشد. من مسئول مذاکره با علی کریمی نیستم، اما او پیشنهاد خیلی خوبی دریافت کرده است. باید به بازیکنان حق بدهیم که به آینده شغلی خود توجه کنند، اما او به استقلال تعصب دارد و در ایران عضو تیم دیگری نخواهد شد.

برهانی درباره احتمال حضور استراماچونی در استقلال، اظهار داشت: تمام فکر و ذکر باشگاه برگرداندن استراماچونی است. مدیران باشگاه می‌دانند که او برای هواداران مهم است و برای بازگرداندن استراماچونی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند. روز‌های گذشته روزنه امیدی برای بازگشت استراماچونی به وجود آمد و سعادتمند با تلاش فراوان این موضوع را پیگیری می‌کند. استراماچونی هم علاقه هواداران را می‌بیند که در فضای مجازی کولاک کرده اند.

او در خصوص مطرح شدن نام الکس نوری برای هدایت استقلال گفت: از این خبر تعجب کردم. شاید به دلیل مشکلاتی که برای بازگشت استراماچونی وجود دارد، باشگاه این برنامه را در نظر گرفته باشد. ۱۰۰ درصد گزینه اول، دوم و سوم سعادتمند، استراماچونی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.