یکی از مشکلات اساسی کشور وجود جبهه لوس اصولگرایان است!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مهمترین مشکلاتی که در یک سال آینده با آن‌ها روبرو خواهیم شد، عدم حل مشکلات کشور به دلیل ناتوان بودن جریان اصولگرا در حل اختلافات داخلی‌اش است.

به گزارش تازه‌نیوز، احمد شیرزاد درخصوص این‌که بعد از برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نقدهایی به جریان اصلاحات مطرح شد و از بدنه و حامیان این جریان عنوان شد که اصلاح‌طلبان باید به فکر یک بازسازی و در واقع یک رنسانس در عملکردهای خود باشند، گفت: بحث بازسازی جریان اصلاحات بسیار خوب است و در بدنه جامعه اصلاح‌طلب باید این کار انجام شود.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایلنا خاطر نشان کرد: به اعتقاد من مهمترین مشکلاتی که در یک سال آینده با آن‌ها روبرو خواهیم شد این است که جبهه اصولگرا ساز و کار حل اختلاف در داخل خودش را ندارد چه برسد به این‌که بخواهد اختلاف خودش را با بیرون خودش حل کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: هنگامی که می‌گویم یک جبهه لوس و ننر، برای این است که این جریان یاد گرفته است برای رسیدن به اهداف خود و مسائلی که پیش رو دارد از نهادهای حاکمیتی و مدلی قهری استفاده کند.

وی ادامه داد: البته استفاده جریان اصولگرایی از شیوه قهریه فقط محدود به حل کردن مسائل‌شان با اصلاح‌طلب‌ها نیست بلکه در داخل خودشان هم همینطور است و روش‌های حذفی را شیوه کارشان قرار داده‌اند و به آنچه که می‌خواهند دست پیدا می‌کنند.

شیرزاد با یادآوری ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد در کشور، گفت: مگر ما فراموش کردیم تحفه‌ای به نام احمدی‌نژاد محصول جبهه اصولگرایان بوده است، آقای احمدی‌نژاد در دامن اصولگرایان پرورش پیدا کرد و تمام عمرش را در لابلای این‌ها بوده و بزرگ شده است و فرهنگ گفتمانی‌اش هم فرهنگ جریان اصولگرا بود اما نهایتاً با او چگونه رفتار کردند؟ مسائل‌شان را با وی حل و فصل کردند!

وی با اشاره به رفتار جریان اصولگرایی با علی لاریجانی عنوان کرد: شما به رفتار جریان اصولگرا با آقای لاریجانی نگاه کنید؛ ما از ایشان اصولگراتر نمی‌توانیم پیدا کنیم، هنگامی که با او اینگونه رفتار می‌شود، معنیاش این است که این جبهه واقعاً به رشد سیاسی کافی برای اینکه بتواند اختلاف درون خودش را حل کند، نرسیده است آن وقت چگونه می‌خواهند مملکت را اداره کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که جریان اصولگرایی اداره امور و مدیریت کشور را به دست گرفت، آن زمان خواهند فهمید که برای مدیریت کشور باید با دنیا تعامل کرد و شیوه گفت‌وگو با دنیا را یاد گرفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: جریان اصولگرایی شیوه گفت‌وگو بین خودشان با هم را بلد نیستند چه برسد به گفت‌وگو در داخل جامعه، جناح‌های سیاسی و قدرت‌های جهانی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.