اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید

اینستاگرام اعلام کرد به صورت محدود در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Reshare است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، پلتفرم اینستاگرام در حال آزمایش استیکر جدیدی به نام Reshare است که عملکرد آن مشابه قابلیت فعلی استوری پست‌ها است، اما با این تفاوت که پست‌هایی که با این استیکر در استوری قرار می‌گیرند، زیباتر دیده می‌شوند.

طبق اعلام اینستاگرام، اکثر کاربران این شبکه اجتماعی به دیدن داستان‌هایی که در آن‌ها پستی وجود داشته باشد تمایل ندارند و با این استوری‌ها کمتر تعامل برقرار می‌کنند. گفته می‌شود یکی از دلایل آن، محیط یکنواخت این استوری‌ها و جذاب نبودن شکل ظاهری آن‌ها است. اکنون اینستاگرام با ارائه این استیکر قصد دارد اشتراک گذاری پست‌ها در استوری را جذابتر کند.

ارائه ویژگی جدید اینستاگرام برای داستان ها

کاربران با انتخاب این استیکر، فهرست پست‌هایی که اخیرا با آن‌ها تعامل داشتند را مشاهده می‌کنند و با انتخاب هر کدام از پست ها، آن پست در استوری کاربر قرار می‌گیرد. استوری کاربر می‌تواند شامل عکس پس زمینه باشد که قابل شخصی سازی است و کاربر را ترغیب می‌کند از آن‌ها استفاده کند و استوری‌های خود را از حالت یکنواخت و تکراری خارج کند.

البته اینستاگرام اعلام کرده که این استیکر فعلا برای عده کمی از کاربران فعال شده و در صورت موفق بودن آزمایش آن، این ویژگی در آینده برای همه کاربران فعال خواهد شد.

اخیرا اینستاگرام، برچسب “متعلق به سیاه” را برای شرکت‌های موجود در برنامه خود راه اندازی کرده است. به گفته این شرکت، سال گذشته حمایت از مشاغل متعلق به سیاهپوستان افزایش چشمگیری داشت. این شرکت در یک پست وبلاگ توضیح داد که، ” از تابستان گذشته تا پاییز، بیش از ۱.۳ میلیون پست اینستاگرام در حمایت از مشاغل متعلق به سیاه یا به رهبری سیاه وجود داشت؛ و تعداد مشاغل مستقر در ایالات متحده با مشخصات “تحت مالکیت سیاه” یا “به رهبری سیاه” بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.