پشت‌پرده دزدیدن مسیح علی‌نژاد چیست؟

غائله مسیح علی‌نژاد؛ تغییر فاز حمله به ایران از سوی ایالات متحده آمریکا ست تا در دور جدید دولت ایران و امریکا، سیاست‌های فشار جدید، آزمایش شود.

به گزارش تازه‌نیوز، بازگرداندن محکومان امنیتی مثل عبدالمالک ریگی، حبیب اسیود و روح الله زم و … در ارتباط با حوادث تروریستی استان‌های مرزی سیستان و خوزستان، اغتشاشات دی۹۶ و … به رغم حمایت و پوشش‌های سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی صورت گرفت.

حالا دادستانی آمریکا بدون ارائه هیچ مدرکی مدعی تلاش ایران برای ربودن مسیح علینژاد، عنصر تبلیغاتی ضدایرانی شده، علیه چهار نفر کیفرخواست صادرکرده و یک زن ایرانی را به ظن همکاری با توطئه ربایش دستگیر و سپس به قید وثیقه آزاد کرده است.

در جریان افشای پروژه‌های اطلاعاتی و ضداطلاعاتی که فرایند آن ماه‌ها طول می‌کشد عنصر زمان افشا بسیار مهم و معنادار است.

آمریکا ناچار در این دولت یا دولت سیزدهم پرونده تحریم‌ها را خواهد بست و فشار حداکثری از فاز دیپلماتیک-اقتصادی-امنیتی وارد فاز سیاسی-تبلیغاتی-رسانه‌ای با تِم اتهامات حقوق‌بشری، نبود آزادی بیان و … خواهد شد؛ یعنی عرصه‌ای که دموکرات‌ها در آن تبحر بیشتری دارند.

راه اندازی کمپین محاکمه رئیسی به دلیل نقض حقوق بشر از سوی مجاهدین خلق، اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر حفظ فشار بر ایران، گسترش چشمگیر فعالیت رسانه‌هایی مثل ایران اینترنشنال برای دامن زدن به نارضایتی‌ها در ایران و … را می توان حلقه‌های دیگر این تغییر فاز دانست.

خطای فاحش و نشانه خامی آمریکایی ها اما حساب کردن روی پیاده‌نظام‌هایی سوخته است مثل منافقین و علینژاد که افتخارش عکس انداختن با وزیر خارجه دولتی است که با تحریم‌هایش مردم را دچار گرفتاری‌های مضاعف و نفرتشان را این عناصر ضدوطنی بیشتر کرد.

در همین ارتباط: تصویر یکی از متهمان ربایش مسیح‌ علی‌نژاد در کنار پیروانی و علی پروین!

۱ نظر
  1. مقدم

    امریکاباادعاهای واهی نسبت به ایران بهانه تراشی می کند!!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.