گاردین: ترامپ دست نشانده پوتین بود!

روزنامه معتبر گاردین در مقاله ای نوشت: نقشه پوتین برای حضور ترامپ در کاخ سفید در مقالات کرملین آورده شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، اسناد رسیده به دست گاردین نشان می‌دهد روسیه در تلاشی مخفی سعی کرده در دموکراسی آمریکایی دخالت کند.

نکته‌ای که در طول سالهای حضور ترامپ در کاخ سفید، بسیاری از آن سخن گفتند و از آن به عنوان حمله سایبری و تغییر آرای مردم یاد کردند.

طبق این اسناد پوتین همراه با روسای سازمان‌های جاسوسی در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۶ جلسه مهم غیرعلنی شورای امنیت ملی را برگزار کردند.

آنها توافق کردند ترامپ به اهداف استراتژیک مسکو از جمله آشفتگی اجتماعی در آمریکا و تضعیف موقعیت مذاکره ایالات متحده در برابر روسیه کمک خواهد کرد.

بر همین مبنا عملیات پشتیبانی از دونالد ترامپ به عنوان شخصیتی ناپایدار از لحاظ ذهنی توسط آژانس مخفی روسیه تصویب شد.

در حکمی که امضای پوتین را در خود داشته، به ۳ آژانس جاسوسی روسیه دستور داده شد تا روش‌های عملی حمایت از ترامپ را پیدا کنند.

آژانس‌های اطلاعاتی غرب از این موضوع خبر داشته و مقالات مشاهده شده توسط گاردین، نشان دهنده نشت اطلاعاتی از داخل کرملین ارزیابی می‌شود.

۱ نظر
  1. سیدضیاء

    باسلام.
    کاملا” مشخص است که این اتفاق برنامه ریزی شده ازسوی این جرثومه فساد و دیکتاتوری درکشورروسیه)مانند(اردوغان درکشورترکیه) بودکه متاسفانه درتلاش برای ضربه زدن به اجراء برجام ومنافع ملی ایران باترامپ منحوس هماهنگی وهمکاری کردندومسئولین ما هنوز چشم امیدبه این کفتارپیر(نه خرس)ونگاه به شرق دارند.درودبر آقای دکترروحانی وآقای ظریف وهمکاران محترمشان که مواضع کثیف روسیه را خوب تشخیص دادندولیکن ،ناجوانمردانه موردتوبیخ وسرزنش قرارگرفتند.انشاالله تاریخ حقایق بیشتری رانمایان خواهد نمود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.