جوسازی رسانه‌ای سعودی‌ها علیه پرسپولیس

باشگاه النصر با طرح این ادعا که پرسپولیس بعد از محرومیتش از نقل‌وانتقالات اقدام به جذب بازیکن و از آنها در لیگ قهرمانان استفاده کرده است، به AFC شکایت کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از میزان، باشگاه  النصر عربستان  با ادعای این موضوع که  پرسپولیس  بعد از محرومیتش از حضور در نقل‌وانتقالات، اقدام به جذب بازیکن کرده است، نسبت به سود بردن این تیم از نفرات جدید در لیگ قهرمانان آسیا، شکایت خود را تنظیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

النصر یکی از تیم‌های ثروتمند سعودی است که باهزینه کلان و خرید ستاره‌های گران‌قیمت پا به لیگ قهرمانان آسیا گذاشته بود و در نیمه نهایی این مسابقات در ۱۲۰ دقیقه هم نتوانست از سد پرسپولیس ایران عبور کند و در ضربات پنالتی مغلوب نماینده کشورمان شد تا پرسپولیس به فینال این مسابقات صعود کند.

باشگاه النصر که در مستطیل سبز نتوانست از پس نماینده ایران بربیاید، حالا شکایتی را علیه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا برده است. النصر مدعی است پرسپولیس در شرایطی از برخی بازیکنان جدیدش در مسابقات بهره برده که پیش از این AFC آنها را از فعالیت در نقل‌وانتقالات محروم کرده بوده است. به نظر می‌رسد النصر با استفاده از این روش و به میان کشیدن موضوع شکایت، قصد دارد از این طریق پرسپولیس را از مسابقات حذف کند و خودش به عنوان نماینده غرب آسیا در فینال مسابقات حضور داشته باشد.

با این حال، به نظر می‌رسد این شکایت شیطنتی دیگر از سوی تیم‌های سعودی است که قصد دارند با جوسازی رسانه‌ای علیه نماینده ایران، پرسپولیس را حذف کنند تا خودشان با لابی‌های قدرتمندی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند راهی فینال مسابقات شوند و تیمشان را هم از زیر فشاری که پس از شکست مقابل پرسپولیس در عربستان قرار گرفته خارج کنند.

اینگونه اتفاقات برای نمایندگان فوتبال کشورمان مقابل تیم‌های عربستانی زیاد تکرار شده است اما مهم این است که تیم پرسپولیس که با شایستگی به فینال مسابقات رسیده است تحت تاثیر جو مسمومی که سعودی‌ها به راه انداخته‌اند، قرار نگیرد و خود را برای قهرمانی در آسیا آماده کند. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس هم به طور جدی با استخدام وکلای دوره دیده در فیفا پیگیر این شکایت است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.