مددی: دیاباته‌ و میلیچ را در استقلال نگه می‌داریم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گفت: شیخ دیاباته به باشگاه استقلال ۱۰ روز فرصت داد و هشت روز دیگر وقت داریم تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم و راهکارهایی صورت گرفته تا پول وی و میلیچ‌ را بدهیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، «احمدی مددی» امشب (چهارشنبه) و پس از انتخاب «محمود فکری» به‌عنوان سرمربی جدید استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از حضورم به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال با چالش‌ها و مسائلی روبرو بودیم که باید این موانع را تقلیل می‌دادیم.

وی افزود: در این چند روز به همراه تمامی عوامل باشگاه استقلال درگیر امور مربوط به مجوز حرفه‌‎ای استقلال بودیم و جلسات فراوانی را در این رابطه برگزار کردیم تا مدارک لازم را تهیه کنیم و به نتایج خوبی رسیدیم و مشکلی نخواهیم داشت.

سرپرست مدیر عاملی خاطرنشان کرد: برای «محمدحسین کنعانی‌زادگان» احترام قائل هستیم و تلاش کردیم با همه بازیکنانی که همچون او طلب داشتند به تفاهم  برسیم.

وی درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال و جدایی «روزبه چشمی»، اعلام کرد: فکر می‌کنم از سوی برخی عزیزان در باشگاه استقلال کوتاهی صورت گرفت و قراردادها باید متناسب با شرایط اقتصادی بسته شود. اگر قراردادها نجومی بسته شود باشگاه‌ها به مشکل می‌خورند. متاسفانه در برخی از قراردادهای استقلال بی نظمی مالی دیده می‌شود که باید آنها را حل کنیم.

مددی تاکید کرد: شیخ دیاباته به باشگاه استقلال ۱۰ روز فرصت داد و هشت روز دیگر وقت داریم تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم و راهکارهایی صورت گرفته تا پول وی و میلیچ‌ را بدهیم.

وی افزود: پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شده است و به محض اینکه پول این نفرات را دادیم پنجره‌مان از سوی فیفا باز خواهد شد و امیدوار هستم پنجره استقلال به زودی باز شود.

سرپرست مدیرعاملی استقلال خاطر نشان کرد: رضایت‌نامه سعید واسعی را نتوانستیم از باشگاه پیکان بگیریم و با مهدی مهدی‌پور مذاکراتی را داشتیم و تکلیف نهایی او به زودی مشخص می‌شود.

مددی در پایان گفت: علی کریمی از بازیکنان خوب استقلال است و تلاش می‌کنیم او را در تیم نگه داریم و به زودی با وی مذاکره خواهیم داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.