سقف اعتبارات رتبه‌بندی کاهش یافت/ خلف وعده سازمان برنامه برای اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان

اختصاص اعتبار به لایحه رتبه بندی معلمان فقط از محل جزء «۲» بند «و» تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد؛ ردیف اعتباری که رقمی معادل ۲۱ هزار میلیارد تومان در آن آمده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تحریریه، علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: با وجود وعده‌های اولیه آقای نوبخت در خصوص اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان از محل قانون بودجه ۱۴۰۰ برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان، اما امروز نامه‌ای از سازمان برنامه و بودجه مبنی بر کاهش سقف بودجه رتبه بندی دریافت کردیم!

در نامه سازمان برنامه و بودجه آمده است که اختصاص اعتبار به لایحه رتبه بندی معلمان فقط از محل جزء «۲» بند «و» تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد؛ ردیف اعتباری که رقمی معادل ۲۱ هزار میلیارد تومان در آن آمده است.

افزون بر این، ۱۲ دستگاه از محل ردیف جزء «۲» بند «و» تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ جذب اعتبار می‌کنند، بنابراین این اقدام سازمان برنامه موجب کاهش سقف اعتباری برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. یک معلم

    اگر کمتر از 80 درصد هیئت علمی از اول سال مصوب شود اول مهر مدارس تعطیل خواهیم کرد
    برای حقوق 55 میلیونی هیئت علمی کمبود بودجه ندارید؟
    برای فوق العاده ویژه 21 میلیونی (چهار برابر کل حقوق یک معلم) کمبود بودجه ندارید؟
    برای فوق العاده ویژه 50 درصدی دیگر وزارتخانه ها از سال 93 کمبود بودجه ندارید؟
    برای فوق العاده خاص دیگر وزارتخانه ها کمبود بودجه ندارید ؟ در حالیکه بند فوق العاده شغل حرفه ای معلم را به فوق العاده ویژه تغییر نام می دهید یعنی فوق العاده ویژه که هفت سال به همه کارمندان داده اید به آموزش و پرورش نمی دهید
    برای تسهیلات 550 میلیونی وزارت نفت کسری بودجه ندارید؟

    و حقوق من یک چهارم حقوق دیگر کارمندان هست ضمن آنکه ککارمندان دیگر معادل نصف حقوقشان در هر ماه مزایای نقدی و غیر نقدی دارند که آموزش و پرورش هرگز نداشته
    80 درصد هیئت علمی یا
    مدارس در اول مهر تعطیل میکنیم

    80 درصد هیئت علمی یا
    مدارس در اول مهر تعطیل میکنیم

    80 درصد هیئت علمی یا
    مدارس در اول مهر تعطیل میکنیم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.