دعوت همایون شجریان از مردم برای کمک به خوزستان +عکس

همایون شجریان با انتشار پیامی اینستاگرامی، از تمام مردم کشور برای کمک به خوزستان و خارج کردن این استان بحران بی آبی، دعوت کرد.

به گزارش تازه نیوز، همایون شجریان، خواننده محبوب کشور با انتشار پیامی در استوری اینستاگرام خود، از مردم خواست که در برابر بحران خوزستان بی تفاوت نباشند و هر کس بر اساس راه مورد پسند حود، برای رهایی مردم این استان از بحران، کمک کند؛ حتی بسیار اندک.

در این باره ببینید:

سوءاستفاده تبلیغاتی از ترانه همایون شجریان در تلویزیون +عکس

عکس| تبریک تولد متفاوت سحر‌ دولتشاهی به همایون شجریان

3 نظر
  1. علی محمد

    شرم آور ترین اتفاق اینکه استان خوزستان روی نفت و گاز شناور کنار است و در نزدیکی رودهای دجله و فرات و اروند رود ولی برای آب باید گدایی کند و مردم براش کمک جمع کنند. این بحران مدیریت در مدیریت بحران آب و محیط زیست طی سال های گذشته است که امروز خودش را نشان می‌دهد.

  2. آرسام

    خوزستان داره 73درصدبودجه کل کشوررومیده الان بایدکاسه گدایی داست بگیره😠😠ماحق خودمون رومیخوایم نه کمک حقمووووننن رومیخوایم حقی که الان یگان ویژه جای اینکه بابشکه آب میومدبرای تسکین دادن دردمون بااسلحه اومدن

  3. ف

    سلام.خوزستان به چندبطری آب معدنی یا چندتانکر -ب نیازی ندارد .خوزستان پرآب‌ترین استان ایران بود.که مسولین بیلیاقت رودهای خوزستان راخشک کردن کشاورزان و دامداران به آب رودخانه نیاز دارم نه دوبطری آب معدنی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.