روایت محمود دعایی از دیدار رئیس قوه قضاییه با اصحاب رسانه

مدیر مسؤل روزنامه اطلاعات گفت: رئیس قوه قضائیه با سعه‌صدر صحبت حاضران در نشست را گوش کرد، جمع‌بندی خوب، خروجی نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با اصحاب رسانه بود تا ان‌شاءالله در آینده ارتباط خوب و موفقی با اصحاب رسانه داشته باشند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، سیدمحمود دعایی، با اشاره به نشست رئیس قوه قضائیه با اصحاب و نخبگان رسانه کشور، این نشست را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: وی به موقع و سر وقت در این نشست حضور پیدا کرد و حاضران صادقانه، صمیمانه و آزادانه درد دل و صحبت خود را با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای مطرح کردند.

مدیر مسؤل روزنامه اطلاعات افزود: رئیس قوه قضائیه با سعه‌صدر صحبت حاضران در نشست را گوش کرد، جمع‌بندی خوب، خروجی نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای با اصحاب رسانه بود تا ان‌شاءالله در آینده ارتباط خوب و موفقی با اصحاب رسانه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای ذخیره ارجمندی از بنیانگذاران خیلی صادق و نازنین قوه قضائیه، شهیدان آیت‌الله بهشتی و قدوسی است، تصریح کرد: وی هم مثل آن نازنینان در مسیر تعادل در حال حرکت است و عنصری بی‌طرف، خیرخواه و قابل احترام است.

مدیرمسؤل روزنامه اطلاعات با اشاره به اینکه امید آینده بهتر قوه قضائیه در بحث ارتباطات این قوه با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی‌اژه‌ای داریم، اضافه کرد: ایشان در کنار آیت‌الله رئیسی چشم‌انداز خوبی را در قوه قضائیه ارائه دادند و مایه افتخار و امید جامعه است.

دعایی اظهار داشت: آقای محسنی‌اژه‌ای تجربیات ذی‌قیمتی از حضور در قوه قضائیه و سوابق روشنی در امور قضائی و ارتباطی دارد و با این پشتوانه آینده درخشانی در پیش رو خواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.