خداحافظی قریب‌الوقوع با مثلث خوفناک لیورپول

باشگاه لیورپول احتمالا همین تابستان روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی خود را به تیمی دیگر واگذار خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، از سال ۲۰۱۷ باشگاه لیورپول صاحب مثلثی در خط حمله خود شد که در تمام فصول اخیر، لرزه بر اندام هر حریفی انداخته است. قرمزها سال ۲۰۱۸ روبرتو فیرمینو را از هوفنهایم جذب کردند. یک سال بعد سادیو مانه به لیورپول پیوست و سال ۲۰۱۷ نیز محمد صلاح این جمع را کامل کرد.

مثلثی خوفناک که تحت مربیگری یورگن کلوپ، قرمزها را سال ۲۰۱۹ به قهرمانی لیگ قهرمانان هدایت کرد و یک سال بعد به انتظار ۳۰ ساله باشگاه برای فتح لیگ برتر پایان داد.

هر سه بازیکن ۲۹ ساله هستند و قراردادشان نیز سال ۲۰۲۳ به اتمام می رسد ولی سران باشگاه قصد ندارند به هیچکدام قراردادی با افزایش دستمزد چشمگیر پیشنهاد بدهند. طبق ادعای اتلتیک، هدف باشگاه تمدید با محمد صلاح و سادیو مانه است و مانع جدایی روبرتو فیرمینو نخواهد شد.

از میان این سه بازیکن، قرمزها تنها روی تمدید با صلاح و مانه حساب باز کرده اند و البته نه به هر قیمتی. در پست فیرمینو، دیوگو ژوتا فصل گذشته نمایش های بسیار خوبی داشت و به همین دلیل باشگاه نگران جدایی ستاره برزیلی خود نیست.

طبق این گزارش، حتی احتمال جدایی محمد صلاح و مانه نیز دور از ذهن نیست و تنها ویرژیل فن دایک، اندری رابرتسون، فابینیو، آلیسون بکر و الکساندر آرنولد بازکینان غیر قابل فروش لیورپول محسوب می شوند. لازم به ذکر است که لیورپول یکی از باشگاه هایی بود که در پی پاندمی کرونا متحمل ضربه اقتصادی شدیدی شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.