دوپینگ دلیل خداحافظی جلال حسینی از فوتبال؟

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس که بعد از دیدار تیمش با سپاهان برای انجام تست دوپینگ انتخاب شد. بعد از گذشت چندین روز از این دیدار، ویدویی در فضای مجازی منتشر شده که او در اعتراض به این انتخاب می گوید: «همه این ماجرا کار فدراسیون فوتبال است تا پرسپولیس را از اذیت کند.» (سیدجلال از کلمه‌ای ناشایست استفاده می‌کند که امکان انتشار آن وجود ندارد)حالا باید دید خداحافظی این فوتبالیست از میادین واقعیت دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از نامه‌نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس توانست در بازی مقابل ماشین‌سازی عملکرد موفقی داشته باشد و با ۵ گل این تیم بحران‌زاده را مغلوب کند. در این بازی همانند بازی با استقلال، یحیی گل‌محمدی از فرشاد فرجی به عنوان مدافع استفاده کرد و سیدجلال حسینی نیمکت‌نشین بود.

حسینی خداحافظی می کند؟

حسینی که در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد بدون توجه به سن و سال بالایی که دارد تا الان عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته؛ اما به هر حال بازی در پرسپولیس با سن بالا کار بسیار سختی محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده روی این بازیکن حساب باز نخواهد کرد.

با توجه به اینکه پرسپولیس در آستانه قهرمانی است حسینی می‌تواند خداحافظی باشکوهی با دنیای بازیگری داشته باشد. در صورتی که این بازیکن چنین تصمیمی بگیرد این احتمال دارد که به عنوان دستیار گل‌محمدی در فصل آینده فعالیت کند.

دیدن این عکس را از دست ندهید: عکس| ستاره‌های مسن حال حاضر دنیای فوتبال

باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و سید جلال حسینی در پایان فصل تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز می‌گیرد یا اینکه همچنان علاقه‌مند به بازی کردن خواهد بود.

باید دید تصمیمات فدراسیون و حواشی تست دوپینگ از حسینی تاثیراتی در روند زندگی فوتبالی او خواهد داشت؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.