جواد خیابانی و هادی عامل در توکیو +عکس

گزارشگران تلویزیونی ایران تا پیش از پایان دوران قرنطینه در توکیو، فقط روزی ۱۵ دقیقه می توانند از اتاق های خود خارج شوند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، هادی عامل که با بدشانسی مواجه شده و به دلیل مثبت شدن تست یکی از گزارشگران صداوسیما باید قرنطینه ۱۴ روزه را طی کند، طبق قوانین موجود در المپیک توکیو فقط روزانه ۱۵ دقیقه می تواند از اتاق خود خارج شده و در محوطه هتل حضور داشته باشد.

از سوی دیگر اما جواد خیابانی با گروه دیگری از عوامل صداوسیما به توکیو رسیده و طبق قوانین باید سه روز قرنطینه را سپری کند تا در صورت منفی بودن تست کرونا کارش را در ورزشگاههای المپیک توکیو آغاز کند.
حالا این تصاویر نشان می دهد که جواد خیابانی و هادی عامل که در یک هتل حضور دارند، در بیرون از قرنطینه به هواخوری می پردازند؛ اما طبق قوانین آن ها نباید از هتل دور شوند و بعد از ۱۵ دقیقه باید به اتاق های خود بازگردند.

دوره قرنطینه سه روزه جواد خیابانی فردا به پایان می رسد و او می تواند به زودی به تهیه و ارسال گزارش از توکیو برای تلویزیون ایران بپردازد.

با این حال هادی عامل که ۵ روزی است قرنطینه را تحمل می کند، باید ۹ روز دیگر در هتل بماند و با پایان این دوره و بدون ارتباط با هیچ فردی می تواند به ورزشگاههای المپیک توکیو وارد شود.

جواد خیابانی و هادی عامل در توکیو

بیشتر بخوانید: شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج پسرش

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.