اعتراض استقلالی‌ها در فضای مجازی/ با حامد لک هم مثل کنعانی‌زادگان برخورد می‌شود!

هواداران استقلال در فضای مجازی با اشاره به اتفاقی که در تبریز رخ داد، این مطلب را مطرح کرده‌اند که وقتی با کنعانی‌زادگان برخورد قاطع صورت نگرفت، شاید ماجرای حامد لک هم چند روز دیگر به دست فراموشی سپرده شود.

به گزارش تازه‌نیوز، برخورد حامد لک با یکی از توپ‌جمع کن‌های حاضر در تبریز سروصدای بسیار زیادی راه انداخت و فدراسیون فوتبال در این مورد وارد ماجرا شد.

البته همین سوژه برای هواداران استقلال به مسئله‌ای بدل شده تا دوباره علیه فدراسیون در فضای مجازی موضع‌گیری کنند. استقلالی‌ها مدعی‌اند هنگامی که یک فیلم از محمدحسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی منتشر شد و طی آن این بازیکن از کلمات نامناسبی علیه هواداران آبی استفاده کرد، فدراسیون باید قاطعانه وارد عمل شده و بازیکن پرسپولیس را محروم می‌کرد اما چنین اتفاقی صورت نگرفت و اعتراض رسمی باشگاه استقلال نیز تاکنون بی‌جواب مانده است.

به نقل از خبرورزشی، هواداران استقلال در فضای مجازی با اشاره به اتفاقی که در تبریز رخ داد، این مطلب را مطرح کرده‌اند که وقتی با کنعانی‌زادگان برخورد قاطع صورت نگرفت، شاید ماجرای حامد لک هم چند روز دیگر به دست فراموشی سپرده شود.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.