رامبد جوان هر دو دز واکسن کرونا را زده بود!/ واکسن ایرانی بهتر از چینی است؟

آرش ظلی پور در پی حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت سلامتی رامبد جوان ارائه کرد.

به گزارش تازه نیوز، آرش ظلی پور، مجری صداوسیما که در مسابقه ادابازی خندوانه حضور داشت و از حاضران در این برنامه، عبدالله روا و رامبد جوان به ویروس کرونا مبتلا شدند گفت از آنجایی که هر دو دز واکسن ایرانی را زده مبتلا نشده اما رامبد جوان با اینکه واکسن چینی زده بود به این ویروس مبتلا شده است. متن منتشر شده توسط آرش ظلی پور را در ادامه می خوانید:

دوستان سلام، این پست رو گذاشتم تا چندتا نکته رو بهتون بگم:
اول اینکه خیلى زیاد پیام داده بودین و بعد از مثبت شدن تست رامبد حالمو پرسیده بودین و خواسته بودین تست بدم، ممنونم نگران من هستین، برنامه هایى که داره پخش میشه ضبطش مربوط به هفته قبل هست و من دو روز بعد از خندوانه به واسطه حضور در یک پروژه سینمایى تست هم دادم و خدارو شکر تستم منفى بود.
.
دوم اینکه حال رامبد تا الان خوبه و من باهاش حرف زدم، مثل خیلى ها بهرحال دچار ضعف و علایم مشخصه این ویروس هست ولى تحت نظر پزشک داره دوره قرنطینه رو سپرى میکنه.

سوم اینکه این مدت خیلى ها گفتن چرا از از زدن دوز دوم واکسن عکسى نذاشتى یا گفتن: شاید اصلا نزده بودى و کلا همش تبلیغات الکى بود و…
من روز ۴ تیر همراه حسین یارى عزیز دوز دوم واکسن برکت رو زدم (البته حسین جان اون روز دوز اول رو زدن) و خدارو شکر حالم خوبه و این بار به عنوان یک انسان و نه صرفا یک ایرانى و از روى تعصبات وطن پرستى توصیه میکنم واکسن برکت رو بزنین چون تا امروز گزارش هایى که حداقل به گوش من رسیده موفق تر از خیلى واکسن هاى خارجى هم بوده.

و چهارم اینکه رامبد دوز دوم واکسن سینوفارم چینى رو زده بود، مثل خیلى از همکاراى بنده و خیلى از اطرافیان و متاسفانه تستش مثبت شد، اطراف من این اتفاق طى دو،سه هفته اخیر زیاد پیش اومده که حتى بعد از زدن دوز دوم واکسن سینوفارم و حتى بقیه واکسن ها بازم تستشون مثبت شده (توى همین پروژه سینمایى یکى از بازیگراى پیشکسوتمون پریروز تستشون مثبت شد) پس بعد از زدن واکسن لطفا همچنان پروتکل ها رو رعایت کنین و اینکه وقتى براى کسایى که دوز دوم برکت رو زدن این اتفاق درصدش خیلى خیلى پایین تر بوده چه اصرارى به وارد کردن واکسن چینى و استفاده از اون هست؟! البته این سوال رو باید مسیٔولان محترم پاسخ بدن!!
در آخر اینکه هنوزم میگم “اولین واکسن، بهترین واکسنه” یعنى شرایط ایجاب کرد هر واکسنى تونستین بزنین اما کوکورانه در شرایط انتخاب، دنبال واکسن خارجى نباشین… بخدا که واکسن هاى خودمون خوبن
همیشه سلامت باشین و مراقبت کنین این چند ماه هم بگذرونیم انشالله روزى خوب میرسن…

در این ارتباط: حمله کرونا به خندوانه؛ غیر از رامبد جوان، ۱۶ نفر از عوامل هم مبتلا شدند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.