بارسلونا، منچستر و رئال‌مادرید مشتری دیبالا/ ستاره آرژانتینی در یوونتوس می‌ماند؟

به نظر می رسد که طی روزهای آینده مدیر برنامه پائولو دیبالا و باشگاه یوونتوس برای تمدید قرارداد با یکدیگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، تنها یک فصل دیگر از قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس باقی مانده و از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در رابطه با آینده او شنیده می شود. این در حالی است که باشگاه هایی نظیر پاری سن ژرمن، بارسلونا، منچستر یونایتد و رئال‌مادرید همواره به جذب این ستاره آرژانتینی علاقه مند بوده اند.

با این وجود به نظر می‌رسد که روی کار آمدن ماسیمیلیانو آلگری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس شرایط را در مورد آینده دیبالا تغییر داده و به نوعی او را به ماندن در بیانکونری نزدیک کرده است چرا که ستاره آرژانتینی بازیکن مورد علاقه آلگری به حساب می آید و گفته می شود که سرمربی ایتالیایی او را به عنوان یکی از اصلی ترین مهره های پروژه جدید خود در بانوی پیر می‌داند.

در همین راستا رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا، طی روزهای آینده به شهر تورین سفر خواهد کرد تا جلسه ای که احتمالاً دوشنبه یا سه‌شنبه برگزار خواهد شد را با سران یوونتوس تشکیل دهد. بر اساس شایعات گفته می‌شود که در این جلسه سرنوشت دیبالا مشخص خواهد شد و احتمالاً بعد از توافق دو طرف، این بازیکن قرارداد خود را به شکل بلند مدت با بیانکونری تمدید خواهد کرد؛ اتفاقی که قطعاً یک خبر بسیار خوب برای هواداران یووه به حساب می آید چرا که دیبالا یک بازیکن محبوب در تورین محسوب می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.