دفاعیه عامل حذف پرسپولیس: آدم آهنی که نیستیم/ دربی همه چیز را زیر و رو می‌کند!

مهدی عبدی در مورد حواشی پیرامون دربی حذفی گفت: دربی یک بازی خاص است که می‌تواند زندگی شما را زیر و رو کند. از شما یک قهرمان بسازد یا اینکه همه چیز را برای شما تیره و تار کند.

به گزارش تازه نیوز، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که در دربی حذفی آخرین پنالتی تیمش را به هدر داد در مورد آن بازی و گلزنی هایش مقابل ماشین سازی با خبرورزشی مصاحبه ای انجام داده که گزیده ای از آن را در ادامه می خوانید:

به فاصله چند روز پس از خراب کردن پنالتی پرسپولیس مقابل استقلال، برگشتی و ۲ گل به ماشین سازی زدی؟

ماهیت فوتبال همین است. گاهی یک ویدیو و یک صحنه حال شما را خراب می‌کند و گاهی هم حال شما به عنوان فوتبالیست پس از گلزنی به ماشین سازی خوب می‌شود. این مسائل در فوتبال وجود دارد اما من بازیکن نباید خودم را ببازم.؟

دربی البته یک بازی معمولی نیست؟

این را قبول دارم. دربی یک بازی خاص است که می‌تواند زندگی شما را زیر و رو کند. از شما یک قهرمان بسازد یا اینکه همه چیز را برای شما تیره و تار کند.

مثل اولین گلی که در دربی زدی و تبدیل به قهرمان پرسپولیسی‌ها و به ویژه مردم روستای قراخیل مازندران (حوالی قائم‌شهر) شدی. درست است؟

بله، یک لحظه استثنایی بود. خودم لحظه گلزنی شاید متوجه نشدم اما ساعاتی پس از آن دربی ناگهان همه چیز عوض شد. سیل تماس‌ها و پیام‌ها به سوی من روان شد و باور نمی‌کردم با یک گل این همه مورد توجه قرار گرفته‌ام.

تو دو روی سکه را در دربی تجربه کردی. از قهرمان شدن پس از گلزنی در اولین دربی تا پنالتی که هفته گذشته در دربی حذفی خراب کردی. این دومی‌را چطور پشت سرگذاشتی و مهیای بازی با ماشین سازی شدی؟

خیلی مسائل دست به دست هم داد. مربیان و همبازیانم خیلی کمک کردند تا دربی را فراموش کنم. هواداران پرسپولیس هم همین طور و همسر و خانواده‌ام که واقعا کمکم کردند. جا دارد از همه این عزیزان تشکر خالصانه‌ای داشته باشم. باید به تیم برمی‌گشتم چون بازی بسیار حساسی در تبریز داشتیم و به خاطر موفقیت پرسپولیس آن پنالتی را فراموش می‌کردم.

این ششمین گلی بود که تو در فصل جاری در پرسپولیس زدی. این درحالی‌ست که خیلی‌ها معتقدند می‌توانستی گل‌های بیشتری هم بزنی اما… چرا نشد؟

شاید برخی‌ها فکر می‌کنند ما فوتبالیست‌ها ماشین یا آدم آهنی هستیم اما این طور نیست. گاهی یکسری مشکلات شخصی روی عملکرد ما تأثیر می‌گذارد. گاهی نمی‌شود که بشود و این مسائل را شاید کسی نبیند ولی روی کارمان تأثرگذار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.