رونالدو و مسی دوباره به هم رسیدند؛ 18 مرداد در بارسلونا

تیم های فوتبال بارسلونا و یوونتوس قرار است در تاریخ 18 مرداد در جام خوان گامپر به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش تازه نیوز، باشگاه بارسلونا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پنجاه و ششمین دوره جام خوان گامپر امسال نیز برگزار خواهد شد. برگزاری این جام، این بار یک تفاوت بزرگ با دفعات قبل دارد و آن حضور تیم فوتبال بانوان بارسلونا در این جام است.
قرار است در این بازی تیم های مردان و زنان یوونتوس به مصاف تیم های مردان و زنان بارسلونا بروند. این بازی ها در تاریخ 8 آگوست برگزار می شود. ابتدا تیم های بانوان دو باشگاه در تاریخ 17 مرداد و از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم نوکمپ به مصاف هم می روند و سپس راس ساعت 24 به وقت تهران و در ثانیه های آغازین روز 18 مرداد، تیم های مردان یوونتوس و بارسلونا در همان استادیوم با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
ضمن اینکه قرار است 20 درصد از ظرفیت ورزشگاه با حضور 19،869 تماشاگر پر شود.
برگزاری دیدار یوونتوس و بارسلونا در جام خوان گامپر، صحنه تقابل دوباره لیونل مسی و رونالدو خواهد بود. دو فوق ستاره دنیای فوتبال که سال ها در اسپانیا و در زمان حضور CR7 در رئال مادرید با یکدیگر رقابت داشتند و هرچند پس از حضور رونالدو در تورین، باز هم با یکدیگر روبرو شدند. حالا اما کریستیانو می تواند به یاد زمانی که پیراهن لوس بلانکوس را به تن می کرد، یک بار دیگر پای به نوکمپ بگذارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.