چرا یحیی قید سوپرمن پرسپولیس را زد؟/ کار سخت سیدجلال برای بازگشت به ترکیب قرمز‌ها

سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت جزئی بازی با آلومینیوم اراک را از دست داد و بعد از این بازی به دلیل درخشش خط دفاع تیم پرسپولیس دیگر به ترکیب تیم بازنگشت.

به گزارش تازه‌نیوز، تصور پرسپولیس بدون کاپیتان سیدجلال سخت است. مدافع میانی که از زمان حضور او قهرمانی‌های پی در پی سرخپوشان شروع شد. سوپرمن سرخپوشان در رسیدن این تیم به دو فینال و یک نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نقش موثری داشت اما پا به سن گذاشتن او همیشه برای هواداران این تیم نگران‌کننده بود که در روز های بدون او چه باید کرد.

ابتدا زوج کنعانی و خلیل‌زاده شکل گرفت اما پول قطری‌ها برنامه‌های کادرفنی پرسپولیس را برهم زد تا سیدجلال بار دیگر رهبر خط دفاع و تیمش باشد. در لیگ بیستم پرسپولیس بدون سیدجلال خط دفاع مستحکمی نداشت و تنها باخت آن‌ها در غیاب کاپیتان رقم خورد اما در هفته‌های اخیر زوج فرجی و کنعانی به اوج رسیدند و دفاع پرسپولیس بدون کاپیتان هم کلین‌شیت می‌کند. در سه بازی اخیر که فرشاد فرجی جانشین سیدجلال شده پرسپولیس در وقت‌های معمول گلی را دریافت نکرده تا کاپیتان با وجود پایان دوران مصدومیت هم به ترکیب اصلی تیم بازنگردد.

به نقل از خبرورزشی، در دو هفته پایانی کار سیدجلال برای بازگشت به ترکیب اصلی سخت شده و دفاع جانانه کنعانی و فرجی، کاپیتان را نیمکت کرده است. هر چند جدایی احتمالی کنعانی باز هم کاپیتان را در فصل آینده به رهبر خط دفاع تیم تبدیل می‌کند و خداحافظی در فصل آینده امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.