تیغ سانسور روی اعتراضات یحیی؛ شکاف در پرسپولیس علنی شد +عکس

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی علیه مدیران پرسپولیس در وبسایت رسمی باشگاه منتشر نشده که نشانگر عمق اختلافات بین تیم و مدیریت است.

به گزارش تازه نیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور حضور یافت و در پایان صحبت هایش زمانی که یکی از خبرنگاران در خصوص سیدجلال حسینی از سوال کرد، به مسائل مالی باشگاه هم پرداخت و انتقادی را در این زمینه انجام داد.

گل‌محمدی در این خصوص گفت: «الان هم باشگاه در بحث ایجاد انگیزه ضعیف عمل می‌کند و در بحث های مالی و پاداشی هم درست است که جای صحبت کردن نیست اما باشگاه متاسفانه در این زمینه خیلی ضعیف عمل کرده. می‌دانیم مشکلاتی دارند اما از زیر سنگ هم شده باید برای این دو بازی جور می‌کردند، پرسپولیس در مقطعی تاریخی است و فکر نکنم دیگر چنین روزی را ببینیم که دو بازی تا پنجمین قهرمانی متوالی باشد. بیخیالی باشگاه اذیتمان می‌کند اما ما هم از مشکلات خبر داریم. امیدواریم قبل از بازی یک انگیزه خوبی به بچه ها بدهند. انگیزه ما زیاد هست که به مشکلات مالی فکر نکنیم اما شاید بی تاثیر هم نباشد.»

اما نکته جالب اینکه در وبسایت رسمی پرسپولیس، این قسمت از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی وجود ندارد و به نوعی سانسور شده است. این موضوع سبب انتقاد برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نیز شد اما با ویرایش باشگاه همراه نشد.

پیش‌تر نیز گزارش‌هایی درباره سانسور صحبت‌های انتقادی اعضای کادرفنی پرسپولیس درباره مدیران باشگاه وجود داشت و حالا باید دید سرمربی سرخپوشان چه واکنشی به این اتفاق نشان می‌دهد.

در این ارتباط: یحیی خطاب به مدیران پرسپولیس: مشکلات مالی را حل کنید/ حرکت حامد لک ناپسند بود!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.