نازنین ملایی و کیمیا علیزاده؛ داستان قلب‌هایی که تا همیشه برای ایران می‌تپند!

کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی که با پرچم تیم پناهندگان در المپیک حاضر است، امروز ناهید کیانی، هم‌تیمی و رفیق قدیمی خود را شکست داد اما با شکست از نماینده روسیه به دیدار نیمه‌نهایی رفت تا برای مدال برنز بجنگد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از هفت صبح، درباره رویارویی علیزاده و  کیانی روضه‌خوانی زیاد شنیده‌ایم اما اگر حال و حوصله داشتید عکس پایین را بزرگ کنید و به رنگ‌هایی که کیمیا علیزاده برای فونت اسمش روی کمربند انتخاب کرده دقت کنید! همین!

باور کنید هرکجا باشیم، قلبمان همیشه برای ایران می‌تپد

از این طرف فکر می‌کنم داریم در حق نازنین ملایی هم بی‌انصافی می‌کنیم. اخبار موفقیت بزرگ قایقران تیم‌ملی کشورمان بازتاب کمی داشته در حالی که او گل کاشته و به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است. از این نظر باید خدا قوت گفت ولی خب گفتگوی این ورزشکار پس از کسب این موفقیت، نکته‌های قابل‌توجهی در دل خود دارد. به این قسمت دقت کنید: ورزشکاران کشورهای دیگر به محض اینکه مسابقه تمام می‌شود جلیقه‌های یخ دارند و مربیانشان سریع آن جلیقه‌ها را می‌آورند تا تنشان کنند و در این گرمای شدید هوا زودتر ریکاوری شوند اما مربی من مجبور است حوله را در آب سرد خیس کند و آن را به من بدهد.

نازنین ملایی موفق شد در مسابقات قایقرانی روئینگ تک نفره زنان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. کارشناسان بخشی از این موفقیت را میدون فیزیک نازنین مولایی می‌دانند: من سبک وزن هستم و در رقابت با سنگین وزن ها توانستم موفق شوم و همه از جثه کوچکم متعجب بودند.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. همایون

    درود به شرف کیمیا علیزاده و همه ورزشکارانی که با مردم همراهند نه علی پروین و خداداد نا عزیزی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.