بالاخره چه زمانی بیت‎کوین بخریم؟

بیت‌کوین به محدوده ۳۴ هزار و ۵۰۰ دلار رسیده و از لحاظ تکینیکال سیگنال‌های مثبتی در نمودار چهار ساعته این ارز دیده می‌شود اما سوال اینجاست که وقت خرید بیت‌کوین است؟

به گزارش تازه‌نیوز، کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین در مرحله اول باید بالای میانگین متحرک ۵۰ روزه خود (محدوده قیمتی ۳۵/۵ هزار دلار) تثبیت شود اما بعد از رشد قیمت تا این محدوده مقاومت‌های زیادی پیش‌روی بیت‌کوین است.

با این تفاسیر سوال اصلی اینجاست که زمان مناسب خرید بیت‌کوین کی است؟

مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند بازار رمزارزها گفت: تا زمانی بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۳۰ تا ۳۷ هزار دلار معامله می‌شود تمایل این ارز بیشتر به رنج زدن است تا شروع روند صعودی. به نظرم بازار فعلا مناسب نوسان‌گیری و معامله کوتاه‌مدت است و برای سرمایه‌گذاری بلندمدت باید منتظر تایید روند صعودی باشیم.

این کارشناس در رابطه با سیگنال‌های مثبت برای بازار گفت: بعد از نشست the B word وعده‌های زیادی در برای بازار مطرح شد و همین وعده‌ها و گمانه‌زنی‌ها هم بر بازار تاثیر مثبت داشت اما تا زمانی که این وعده‌ها عملی نشود نمی‌توان اطمینان زیادی داشت. اگر بیت‌کوین دوباره به عنوان ارز پرداخت تسلا پذیرفته شود می‌توان انتظار شروع روند صعودی را داشت.

این کارشناس در ادامه گفت: یکی دیگر از ابهامات موجود برای همه بازارهای مالی نرخ بهره آمریکا است. به نوعی می‌شود گفت همه بازارها فعلا منتظر اعلام نرخ بهره آمریکا هستند و این موضوع می‌تواند بر بازارها تاثیر زیادی داشته باشد.

محبی در رابطه با کم‌ریسک‌ترین زمان خرید بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین بین محدوده ۳۷ تا ۴۰ هزار دلار مقاومت‌های زیادی دارد اما عدد ۴۰ هزار دلار به لحاظ روانی مقاومت معتبری محسوب می‌شود و به نظرم برای خرید بیت‌کوین بهتر است منتظر عبور این ارز از این مقاومت و تثبیت بالای این مقاومت باشیم.

بازارارزهای دیجیتال از دیروز تا امروز

بیت‌کوین در محدوده ۳۴/۵ هزار دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد با یک مقاومت که میانه‌ کانال رنج این ارز محسوب می‌شود روبه‌رو است. همچنین اتریوم بعد از پشت‌ سر گذاشتن مقاومت ۲۰۰۰ دلار تا نزدیک ۲۲۰۰ دلار رشد کرده است.

ارز دیجیتال ICP و تل‌کوین بیشترین رشد را در میان رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته داشتند.

سایر رمزارزها مانند کاردانو، ریپل و دوج‌کوین هم فعلا منتظر تایید روند صعودی بازار هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.