قیمت طلا ۴ مرداد به کدام سو می‎رود؟/ افزایش ۱۵۰ هزار تومانی سکه در تعطیلات

محمد کشتی‌آرای با پیش‌بینی وضعیت بازار طلا در اولین روز معاملات پس از شش روز تعطیلی گفت: برای فردا انتظار افزایش تقاضا و نوسان زیاد در قیمت طلا و سکه را نداریم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اقتصادآنلاین، محمد کشتی‌آرای با اشاره به قیمت طلا و سکه در روز‌های تعطیلی بازار بیان کرد: طی شش روز تعطیلی ارزش اونس جهانی نوسانی نداشت اما بهای دلار اندکی بالا رفت که این عامل باعث افزایش حدود ۱۰هزار تومانی طلای ۱۸عیار و ۱۵۰هزار تومانی سکه امامی شد.

به گفته این عضو اتحادیه طلا، طی این مدت با توجه به تعطیلی بانک‌ها و صرافی‌ها قیمت دلار رسمی نبوده و به همین دلیل نمی‌توان روی بهای فعلی طلا و سکه حساب کرد اما با بازگشایی بازار‌ها و از سرگیری معاملات قیمت‌ها شفاف خواهد شد.

کشتی‌آرای با پیش‌بینی وضعیت بازار طلا در اولین روز معاملات بعد از شش روز تعطیلی اظهار کرد: از آنجا که در آستانه ماه محرم قرار داریم و همچنان بحث برجام بلاتکلیف مانده به نظر نمی‌رسد طی روز‌های آینده شاهد افزایش حجم تقاضا و داد‌وستد‌ طلا و سکه باشیم.

قیمت طلا و سکه امروز ۳مرداد ۱۴۰۰

طبق قیمت‌های اعلام شده در سایت اتحادیه طلا، امروز ارزش اونس جهانی ۱۸۰۲دلار، قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۶۰۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۶۳هزار تومان است.

همچنین امروز قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۷۳۰هزار، سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار، نیم سکه پنج میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۴۰۰هزار و سکه یک گرمی هم به دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.