رفتن مهدی قایدی به تیم استراماچونی منتفی شد؟/ پیشنهاد جدی برای ستاره استقلال!

تیم الغرافه با هدایت استراماچونی در خط هافبک به دنبال آرتورو ویدال است و به نظر می رسد برنامه ای برای جذب مهدی قایدی ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در این باره نوشتک آرتورو ویدال هافبک ۳۴ ساله و شیلیایی تیم فوتبال اینتر که هنوز قراردادش با این تیم به پایان نرسیده در مسیر پیوستن به الغرافه قطر قرار دارد؛ تیمی که مدتی قبل آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد.

مدیر برنامه‌های آرتور ویدال چند روز قبل پیشنهاد رسمی از تیم الغرافه قطر دریافت کرد. آندره‌آ استراماچونی مایل است تا آرتورو ویدال را برای تقویت الغرافه در فصل جدید لیگ ستارگان قطر به خدمت بگیرد  و به نظر می‌رسد در ساعات آینده جزئیات بیشتری از این انتقال منتشر خواهد شد.

به نقل از خبرورزشی، این در حالی است که رسانه ها پیش تر از علاقمندی استراماچونی برای به خدمت گیری مهدی قایدی خبر داده بود. البته شواهد نشان می دهد مهدی قایدی از تیم الدحیل پیشنهاد جدی دریافت کرده است و در پایان فصل جاری راهی این تیم خواهد شد. استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو بازی در برابر الدحیل انجام داد که مهدی قایدی در این بازی ها درخشید و به همین بهانه مورد توجه این تیم قطری قرار گرفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.