صدای بازیگر محبوب تایتانیک هم درآمد: به اینستاگرام و تعداد فالوئر ما کاری نداشته باشید!

کیت وینسلت از عملکرد «فوق‌العاده اشتباه» استخدام بازیگران بر مبنای میزان فالوئرهای آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و نه برمبنای استعدادشان بشدت انتقاد کرد.

به گزارش تازه نیوز، کیت وینسلت بازیگر مطرح هالیوود، به همبازی‌های خود هشدار داده که محبوبیت خود را در رسانه‌های اجتماعی با ارتباط جدی با بازیگری اشتباه نگیرند. او فکر می‌کند استخدام بازیگر بر اساس فالوئر خطرناک است زیرا باعث می‌شود بازیگران جوان بیشتر به ایجاد محتوا برای شبکه اجتماعی بپردازند به‌جای آن‌که حضوری کامل در زندگی خود داشته باشد.

او در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: من دو بار شنیدم که برخی از بازیگران در نقش‌ها انتخاب می‌شوند زیرا فالوئرهای بیشتری دارند. در واقع از مردم شنیده‌ام که می‌گویند که فلانی بازیگری نیست که ما می‌خواستیم انتخاب کنیم، اما طرفداران بیشتری دارد. حرفی برای گفتن ندارم. بسیار ناراحت‌کننده و فوق‌العاده اشتباه است. فکر می‌کنم خطر فقط برای بازیگران جوان نیست، بلکه به طور کلی برای افراد جوان‌تر است. به گمانم این باعث می‌شود شما در زندگی واقعی خود کمتر حضور داشته باشید. همگی مدام در حال گرفتن عکس از غذای خود و عکس گرفتن از خود با فیلتر هستند.

این بازیگر برنده اسکار اعتراف کرد که برای نسل جوان و این‌که چگونه آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهند تا عکس‌های آنلاین خود را با تکنیک ایربراش بهتر کنند و مرتبا با فالوئرهای خود درگیر شوند، ناراحت است.

بازیگر ۴۵ ساله هالیوود اظهار داشت: ما دیگر یادگرفتن این نکته که چگونه این چهره‌ها را دوست داشته باشیم متوقف کردیم، زیرا به دلیل شبکه‌های اجتماعی همه چهره‌ها را با فیلتر می‌پوشانیم و هر کسی می‌تواند خود را فتوشاپ کند و تصویر خود را با تکنیک ویرایش کند. به طور کلی، من نگران این نسل هستم زیرا نمی‌بینم که (این موج) متوقف شده باشد، می‌بینم یا احساس نمی‌کنم تغییر کند و این مرا ناراحت می‌کند زیرا امیدوارم که جوانان حضور خود در زندگی واقعی و دستیابی به آرمان‌ها را از دست ندهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.