همسر کیمیا علیزاده: بگذار بگویند وطن فروش

حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده بعد از حواشی اخیر پیامی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش تازه نیوز، حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده بعد از حواشی اخیر نوشت:

کیمیا ی عزیزم مثل یک ستاره درخشیدی
میدانم که انتظارت از خودت بسیار است، اما فقط من و تو می‌دانیم که چی گذشت و در چه شرایطی پا به میدان بزرگ المپیک گذاشتی، پس به خودت وقت بده عزیزم
(بی) مسئولانی که در ایران در پی محو کردن و کنار گذاشتن تو بودن حالا باید سالها شاهد درخشش تو باشند.
بگذار بگویند وطن فروش (ای کاش وطن فروشان واقعا بیرون از مملکت بودند) بگذار بگویند هر چه خواهند، بگذار قضاوتمان کنند، بگذار راجب هدیه هایی که می‌گویند به تو داده اند بگویند (البته جلوی دوربین ها و قاب تلویزیون) که هم آنها می‌دانند چه بوده هم ما، البته با گذر زمان واقعیت نمایان می‌شود که چقدر هم داره سریع می‌گذرد پس نیازی به توضیحی نیست، زندگی قشنگ تر از این است که بخواهیم وقتمان را برای اثبات و توضیح دادن تلف کنیم.
بیا که دوباره چشم به راهتم عزیزم
بیا که می‌خواهیم زندگی کنیم.

5 نظر
  1. بهاره

    مگه در چه شرایطی پا به المپیک گذاشته ؟! دیگه ایران نبوده که همه تقصیر ها رو گردن کشور بذارین؟ اونجا هم سختی داره مگه؟ مگه بچه بده فقط ایران نبود؟! تو رو خدا برین سر زندگی عاشقونه تون بذارین ما هم به کار خودمون برسیم

    1. مهدیه

      گل گفتی

  2. سارا

    شما ب کارت برس کسی کاری باهات نداره نخود جان! ولی بدون قسمتی از شرایطش عدم موافقت ایران و گره خوردن سیتیزنیش در آلمان بوده ک بعد مجبور شده بجای تیم آلمان با تیم پناهندگان بیاد.

  3. م

    اینو نگی چی بگی 😏😏

  4. علی

    ی آدم وطن فروشی که این همه پول چاپوند واسه برنز المپیکش و برنامه های مختلف تلوزیون دعوتش کردن و پول بهش دادن و بعد به ریش همه خندید و رفت به کشور های اروپایی واقعا چی بهش باید گفت ؟!
    همین مسئولای شبیه به این آدم بودن که ایران رو نابود کردن . اول وقتی بخور بخورشون رو کردن و بعد الفرار .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.