خبر خوب برای هواداران سینمای وحشت: سه گانه «جنگیر» ساخته می‌شود

فیلم ترسناک و کلاسیک جنگیر با ساخت سه فیلم سینمایی احیا خواهد شد و اولین قسمت آن در سال ۲۰۲۳ راهی سینما‌ها می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، لسلی اودم جونیور قرار است در بازسازی فیلم‌های جدید «جنگیر» نقش آفرینی کند. فیلم‌هایی که توسط بلوم هاوس و مورگان کریک و در همکاری با کمپانی یونیورسال و پیکاک ساخته خواهند شد.

الن برستین قرار است در این فیلم نقش سابق خود، کریس مک نیل، را بازی کند. پیش از این هم اعلام شده بود که دیوید گوردون گرین برای کارگردانی اولین فیلم از سه گانه «جنگیر» انتخاب شده است. کمپانی‌های یونیورسال و پیکاک به منظور ایجاد یک مجموعه جدید بر اساس فیلم‌های «جنگیر» حقوق نمایش جهانی این فیلم را دریافت کرده اند.

اولین فیلم از این سه گانه برای اکران در ۱۳ اکتبر سال ۲۰۲۳ تنظیم شده است و یونیورسال آن را در سینما‌ها اکران می‌کند. پیکاک نیز به سرویس استریم NBCUniversal اجازه می‌دهد این فیلم را به صورت آنلاین در دسترس مخاطبانش قرار دهد.

ویلیام فردکین، کارگردان قسمت اول فیلم سینمایی «جنگیر» بود که در سال ۱۹۷۳ به اثری مهم تبدیل شد و در مجموع ۴۴۱ میلیون دلار فروخت. رقمی که باعث شد این فیلم در با گذشت ۴۸ سال همچنان پرفروش‌ترین فیلم ترسناک گیشه داخلی آمریکا لقب بگیرد. داستان فیلم در مورد دختری ۱۲ ساله بود که به وسیله یک نیروی راز آلود تسخیر شده است و مادرش به همراه دو کشیش کاتولیک در تلاش هستند تا او را نجات دهند.

این فیلم که از رمانی به نوشته ویلیام پیتر بلاتی اقتباس شده بود، نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. «جنگیر» در ۱۰ بخش از جوایز آکادمی از جمله بهترین فیلم و کارگردانی و همینطور بهترین بازیگری نیز نامزد شده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.