نمکی: جهان در حیرت است چگونه بیماری را مهار کردیم/ دنیا برای فروپاشی ایران در کرونا آماده بود

وزیر بهداشت گفت: توانستیم در کمتر از دو ماه، خودمان به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات و داروهای کرونایی مطرح شویم و امروز افتخارآمیز می‌گوییم که در کنار همدیگر یکی از سازندگان بزرگ واکسن دنیا شدیم.

به گزارش تازه نیوز، سعید نمکی در جلسه هیئت عالی سیاستگذاری فرماندهان نیروهای مسلح گفت: وقتی بلای کرونا بر جهان نازل شد و در ایران هم به عنوان یکی از اولین کشورها پس از چین، دریافت‌کننده موج این ویروس منحوس بودیم، در شرایط سخت و بسیار سهمگین تحریم‌ها بودیم که همه ابعاد تدارکاتی ما را زیر سوال برده بود و تحت فشار بودیم اما یاری و مهربانی نیروهای مسلح، بزرگترین نقطه قوت ما بود.

وی افزود: توانستیم با لطف خدا و همت عزیزان در کمتر از دو ماه، خودمان به عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات و داروهایی مطرح شویم که برای واردات آنها شاید باید به دنیا التماس می‌کردیم و امروز افتخارآمیز می‌گوییم که در کنار همدیگر یکی از سازندگان بزرگ واکسن دنیا شدیم؛ واکسنی که حتی دوستان هم‌پیمان ما در روزی که نیاز داشتند از ما دریغ کردند و این افتخار در سایه همدلی و وفاق، آفریده شد.

وزیر بهداشت گفت: دنیایی که برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران در این تلنگر سنگین کرونا، آماده بود امروز در حیرت است که چگونه توانستیم با لطف خدا، هم بیماری را مهار کنیم و هم دارو و تجهیزات مناسب تولید کنیم و هم توانستیم برای ساخت واکسن در پنج تا ۶ پلتفرم، گام‌های موثری برداریم.

2 نظر
  1. بهمن

    اینها واقعا خجالت نمیکشن؟ راست میگه بنده خدا، برای خودشان اتفاقی نیافتاده. مایه ننگ بشریتند

  2. عصمت

    خاک بر سرت نمکی چقدر . بس است دروغ و فخر فروشی . بدبخت جهان خودش گرفتاره . از توهم خودت بیا بیرون که جهان منتظر زمین خوردن شما بوده یا جهان در حیرت است! این جملات ات واقعا حیرت انگیزه که همش تو فکر این هستی که بقیه دنیار ا سوسک کنی. من هم حیرت کردم در چه خانواده ای بزرگ شدی که به تو فقط رقابت احمقانه و فخر فروشی و ادعای بیجا را یاد داده اند. ای کاش بهت همدلی با مردم دنیا را یاد می دادند.بیچاره اساتید گروه پزشکی که زیر مجموعه آدم کم هوش و بی لیاقت و متوهمی مثل تو هستند خدا هدایت ات کند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.