۴۰ درصد افراد در برخی استان‌ها واکسن کرونا تزریق نمی‌کنند

معاون کل وزارت بهداشت: در برخی از استان ها ۲۰ تا ۴۰ درصد از افراد واکسن کرونا را تزریق نکردند و از رسانه ها، افراد مورد اعتماد مردم، علما، روشنفکران، هنرمندان و فرهنگیان تقاضا داریم مردم را به این امر تشویق کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، ایرج حریرچی ظهر سه شنبه در حاشیه  آیین راه اندازی مقدماتی و  تست تجهیزات پزشکی  مرکز ملی یون درمانی کشور در البرز به خبرنگاران گفت : اکنون  میزان واردات واکسن کرونا مطلوب و به حد کافی است و ضمن آنکه تولید داخلی نیز نگرانی ها را از بابت تامین واکسن برطرف کرده است.

وی تاکید کرد که  هیچ نگرانی از لحاظ تامین واکسن به ویژه  در دز دوم برای افرادی که دز اول را تزریق کردند، وجود ندارد.

معاون کل وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: از مردم به خصوص افراد بالای ۶۰ سال درخواست می کنیم هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند، چرا که در برخی از استان ها واکسیناسیون در سطح مورد انتظار که بالای ۹۰ درصد است، نیست.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از استان ها ۲۰ تا ۴۰ درصد از افراد واکسن کرونا را تزریق نکردند و از رسانه ها، افراد مورد اعتماد مردم، علما، روشنفکران، هنرمندان و فرهنگیان تقاضا داریم مردم را به این امر تشویق کنند.

حریرچی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی هیچ تفاوتی  در ایمنی واکسن ها وجود ندارد، متذکر شد: عارضه قابل توجهی در خصوص واکسن گزارش نشده است.

۱ نظر
  1. حمید کلباسی

    تقصیر چوپان دروغگوست .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.