دو پیش‌بینی مضحک حامیان قالیباف و رئیسی خبرسازشد +عکس

مرور توئیت‌های علی سیستانی، از منتقدان سرسخت دولت و حامی قالیباف در کنار یکی از اکانت‌های خاص حامی رئیس مجلس و ابراهیم رئیسی، با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، برخی کاربران فضای مجازی توئیتی از علی سیستانی مربوط به ۲ سال پیش و پس از سیل جنوب و جنوب‌غرب ایران در سال ۱۳۹۸ را یادآوری می‌کنند که طی آن نوشته بود: کاوه مدنی خودش رو کشت که بگه به این بارندگی‌ها امیدوار نباشید، ما ورشکسته آبیم، بیچاره‌ایم! تصور کنید این شخص معاون سازمان محیط زیست و مشاور مسئولین تصمیم‌گیر ما بوده! وقتی این حال روز مدنی رو می‌بینم یاد این آیه میوفتم «مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین»

به‌عنوان مثال یکی از کاربران توئیتر در این باره نوشته: وقتی حال و روز این روزامون رو بعد از قطعی برق میبینم، یاد توییت علی سیستانی بعد از سیل ۹۸ میفتم. فقط ۲ سال لازم بود تا احمقانه بودن نظریه استاد ثابت بشه!

توییت علی سیستانی بعد از سیل جنوب این کاربران بخش‌های دیگری هم از گفت‌وگوهای این حامیان قالیباف را هم متذکر می‌شوند؛ به‌عنوان نمونه آن‌جا که کمبود آب در ایران و خشکسالی شدید در سال‌های نه‌چندان دور را به سخره گرفته بودند.

توییت علی سیستانی بعد از سیل جنوب

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.