رضا کیانیان: فرستادن آب آشامیدنی به خوزستان کار بیهوده ایست +عکس

رضا کیانیان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش نوشت با فرستادن آب آشامیدنی برای مردم خوزستان مخالف است.

به گزارش تازه نیوز، رضا کیانیان بازیگر کشور با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامش نوشت: دوستان عزیز، چون دیدم بعضی از شما با فرستادن آب به خورستان مخالفید، من هم می خواهم تأکید کنم فرستادن آب آشامیدنی از شهر های دیگر توسط مردم برای خوزستان کار بیهوده ایست. چون خوزستان هم اکنون آب کشاورزی و دامداری احتیاج دارد، اما …. فرستادن و اهدای بشکه های پانصد و هزار لیتری بسیار مفید است. چون بیشتر اهالی روستا ها، آب آشامیدنی را با هزار زحمت به وسیله دبّه و گالن به خانه می برند و مصرف می کنند و اگر بشکه های ( ضد خزه و ضد گرما) با ظرفیت بالا داشته باشند، دردشان کمتر و از زحمت شان کاسته می شود.

فرستادن این بشکه های خالی به نفع روستاییان تشنه لب جنوبی ماست، که آب آشامیدنی را سالم تر و با زحمت کم تر در اختیار داشته باشند …. مرهمی بر زخمی کهنه است، مرهمی که جای سپاس دارد اما دوای درد شان نیست.

دوای درد خوزستان آبگیری هورالعظیم و کارون و رفع بیکاری است. در استانی که حکومت و همه مردم ایران به مردمش بدهکارند، هم برای نفتی که سال هاست خرج کشورمان و پول تو جیبی مان را داده و هم برای جان فشانی هاشان در هشت سال جنگ تحمیلی برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان.

ممنونم از دوستانی که مرا راهنمایی می کنند.

ما به خوزستان بدهکاریم خوزستان تنها نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.