خطیر: هیچ وقت علیه پرسپولیس اقدام نکردم

معاون سابق استقلال تلاش برای ارائه مدرک علیه پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال با رد شایعه تلاشش برای محکومیت پرسپولیس در آسیا، گفت: جمعه گذشته مهمان یک برنامه رادیویی بودم و در این برنامه به اتفاق دو کارشناس دیگر درباره عواقب ثبت غیر قانونی قراردادها حرف زدیم و تاکید کردم اگر خارج از چارچوب قانون، اقدامی انجام شده باشد، تبعات قانونی دارد و آنهایی که احتمالا کار غیر قانونی انجام داده‌اند، در صورت هر گونه محرومیت یا محکومیت باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: اما متاسفانه عده‌ای عامدانه مسیر حرف‌ها را به سمت و سویی بردند که انگار من دوست دارم پرسپولیس بازنده یا متضرر شود. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و… وقتی قدم به میادین بین‌المللی می‌گذارند، حکم تیم‌ملی را پیدا می‌کنند و سربلندی آنها سرفرازی پرچم ایران عزیزمان است. رقابت استقلال و پرسپولیس فقط داخل مرزهای ایران است و خارج از کشور، هر دو حکم ملی را دارند و کدام ایرانی وطن‌دوستی دلش می‌آید باخت تیم ملی را ببیند یا کاری کند که منجر به شکست ایران شود؟ متاسفانه عده‌ای عادت دارند به دیگران انگ بزنند و با خراب کردن این و آن روی اشتباهات خود سرپوش بگذارند.

علی خطیر همچنین تاکید کرد هرگز کوچک‌ترین قدمی علیه منافع فوتبال ایران برنداشته و برنخواهم داشت. علیه پرسپولیس و فدراسیون نه گزارشی به جایی فرستادم و نه اطلاعاتی به کسی دادم، فقط نظر کارشناسی خودم را در رادیو گفتم که نوار برنامه موجود است. هر کجای دنیا باشم، ایرانی‌ام و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.