تصاویر استاد شجریان در تهران اکران شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران از سازمان زیباسازی شهرداری تهران، درخواست کرد که تصاویر استاد آواز ایران در فضاهای شهری اکران شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، «حجت نظری» روز جمعه در صفحه توییتر خود نوشت: ‌من هم مانند میلیون‌ها ایرانی دوست داشتم تصاویر استاد ⁧‫شجریان⁩ در زمان حیاتش و برای دعوت به کنسرت روی بیلبوردهای شهر نصب شود، اما افسوس که نشد.

وی افزود: از سازمان زیباسازی پیگیری کردم که حالا که حسرت بدرقه‌ای تاریخی در دلمان مانده، حداقل تصاویر استاد آواز ایران در فضاهای شهری اکران شود.

استاد محمدرضا شجریان که برجسته‌ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان «خسرو آواز ایران» یاد می‌شود، پس از تحمل دوره طولانی بیماری عصر امروز، پنجشنبه در بیمارستان جم تهران درگذشت.

استاد آخرین بار در ۱۴ مهر ۹۹ با کاهش فشار خون و عفونت شدید در ناحیه بدن و کیسه صفرا به بیمارستان منتقل شده و پس‌از بستری شدن در بخش ICU به کما رفته بود.

خواننده پیشکسوت ایرانی در سن ۸۰ سالگی بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت؛ او سال‌ها از بیماری ریه رنج می‌برد و طی روزهای اخیر به دلیل مشکلات ریوی و تنفسی ناپایدار، افت فشار خون و افت سطح هوشیاری در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.