حمله تمام عیار یک استقلالی: برخی بازیکنان مقابل سپاهان کم‌کاری کردند/ کسانی که کثافت‌کاری کردند را نفرین می‌کنم

محمود فکری در خصوص حواشی پیرامون استقلال گفت: دوستان پاداش می‌دهند و از ترس جرات نمی‌کنند بگویند ما پاداش دادیم و پاداش‌ها به اسم دیگری تمام می‌شود تا مبادا دوباره نایلون فروش یا پلاستیک فروش شوند!

به گزارش تازه نیوز، محمود فکری سرمربی پیشین استقلال در مصاحبه با تسنیم ادعاهای مهمی را مطرح کرده که در ادامه گزیده ای از آن را می خوانید:

  • به دروغ صحبت‌هایی از طرف من علیه استقلال بروز دادند که گفته بودم پیراهنم مارک نداشت و از این قبیل حرف‌ها که دروغ بود، بار دیگر خواستند نگاه‌ها را به سمت من ببرند تا عده‌ای فحاشی کنند.
  • متأسفانه مشخص نیست نطفه این افراد را چطور بسته‌اند که دنبال لقمه حرام هستند و کثافت‌کاری می‌کنند، اینها با دروغ‌های مختلف مربیان را تخریب می‌کنند، الان که کاری با استقلال نداریم و در بدترین شهر از نظر امکانات و آب و هوایی دنبال کار شرافتمندانه هستیم تا هنرمان را نشان دهیم، برخی‌ها دنبال کثافت‌کاری هستند. نمی‌دانم چرا برخی مواقع صبر خدا زیاد است. اینها را نفرین می‌کنم تا به سزای اعمال‌شان برسند. چقدر شما کثیف هستید و تا کی می‌خواهید ادامه بدهید؟
  • اگر در دیدار با سپاهان آن اتفاقات نمی‌افتاد و یکسری از بازیکنان کم‌کاری نمی‌کردند، تیم استقلال در صدر جدول بود.
  • ما صدر جدول را با 4 امتیاز اختلاف دادیم اما پایان فصل را با 11 امتیاز اختلاف با رسپولیس تمام کردند، مگر طرفداران خاص استقلال قهرمانی نمی‌خواستند؟ پس چرا با 11 امتیاز اختلاف سوم شدند؟
  • آقایانی که در هیئت مدیره استقلال حضور داشتند با میلیچ استوری می‌گذاشتند اما همان‌ دوستان پاداش می‌دهند و از ترس جرات نمی‌کنند بگویند ما پاداش دادیم و پاداش‌ها به اسم دیگری تمام می‌شود تا مبادا دوباره نایلون فروش یا پلاستیک فروش شوند!
  • من در بدترین شرایط استقلال را تحویل گرفتم و اگر در دو بازی آخر، بازی‌‌ها را نمی‌دادند تیمم صدر جدول بود.
  • گفتند فکری گفته مربی بعدی نمی‌تواند با این شرایط معجزه کند و به حرف‌هایم کنایه زدند اما معجزه‌شان کو؟ اگر بحث این بردها است ما هم داشتیم بازی‌ها را می‌بردیم.
  • باید از اسپانسر باشگاه استقلال تشکر کنم که حتی بیشتر از سقف تعهداتش کمک کرد، به عنوان یک استقلالی متأُسفم با وجود کمک‌هایی که شد فضایی ایجاد کردند که جو علیه آنها شد.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.