با تولیدکننده سریع‌ترین گوشی همراه در آمریکا آشنا شوید

شرکت تولیدکننده گوشی‎های OnePlus سریعترین تولید کننده تلفن همراه در آمریکا شناخته شد.

به گزارش تازه‎نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، وان پلاس در یک سال گذشته تغییرات استراتژیکی را پشت سرگذاشته است. با راه اندازی مجموعه Nord، این شرکت توانسته به طور گسترده‌ای به بازار‌های جدید در داخل اروپا و هند گسترش یابد و کار را برای رقیبان خود یعنی سازندگان چینی دشوار کند.

میزان فروش وان پلاس در جهان چقدر است؟

وان‌پلاس به تازگی اعلام کرده است که توسعه تهاجمی تلفن‌های همراه در تعداد آن نشان داده می‌شود. شایان ذکر است رشد شرکت منجر به افزایش ۲۵۷ درصدی تعداد محموله‌ها در سطح جهان در نیمه اول سال شد. این رقم در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته است.

شرکت OnePlus ادعا می‌کند که بیش از ۱ میلیون دستگاه Nord N از ماه ژانویه به فروش رسانده که آمریکا شاهد افزایش چشمگیر ۴۲۸ درصد در سال گذشته در H۱، ۲۱ بوده و از زمان عرضه خط وسط Nord در بخش برتر ااین کشور جای گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها حمل‌ و‌ نقل وان پلاس در اروپا سالانه ۳۰۱ درصد افزایش یافته است. در هند، داده‌های Counterpoint Research نشان می‌دهد که در Q۲ ‘۲۱ این شرکت ۴۸ درصد سهم بازار از بخش گوشی‌های هوشمند برتر را به خود اختصاص داده است. گفته شده، در چین نیز  جایی که وان پلاس فقط سری ۹ را به فروش می‌رساند، میزان فروش سالانه ۱۲۴ درصد در سال اول سال جاری افزایش یافته است.

براساس گزارش‌ها رتبه نخست سریع‌ترین تولیدکننده گوشی همراه برای وان پلاس یک خبر فوق العاده است. این شرکت بسیار سریع در بازار بسیار سخت‌گیر آمریکا رشد کرده است.گفتنی است براساس گزارش‌ها اخیرا شرکت گوشی سازی وان پلاس با  اوپو ادغام شده است. و همین امر باعث نگرانی مدیران این شرکت شده است که با وجود ادغام، همچنان وان پلاس در رتبه نخست می‌ایستد یا خیر؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.