جاده چالوس ۴ روز در هفته مسدود می‌شود

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای از انسداد جاده چالوس در روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از امروز تا ۳۰ مهرماه خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، جاده چالوس حد فاصل دزدبن تا هزارچم، واقع در استان مازندران تا ۳۰ مهرماه از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد، مسدود است.

این مرکز اطلاع داده است که انسداد چالوس مربوط به روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه است که به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از جاده‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های پایانه شهید کلانتری، ساسانی و پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس خبر می‌دهد.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۳۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۱.۵ درصد افزایش تردد گزارش شده است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰.۹ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.