پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس کِی باز می‌شود؟

سرپرست پرسپولیس در مورد پنجره نقل و انتقالات باشگاه توضیحاتی داد.

به گزارش آیندنیوز و به نقل از ایلنا، پرسپولیس به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات سابق خودش در حال حاضر با پنجره بسته نقل و انتقالات مواجه شده و نمی‌تواند بازیکن جدید جذب کند ولی به نظر می‌رسد سرخپوشان نیاز چندانی هم به باز شدن پنجره نداشته باشند.

مهدی رسول پناه در این باره توضیح داد: با توجه به مشکلات پرونده برانکو حساب این روزها را کرده بودیم. در سه چهار روز توانستیم این بازیکنان را جذب کنیم زیرا می دانستیم امکان دارد پنجره بسته شود و بار دیگر دچار معضلی شویم که دو سال پیش با آن گرفتار شدیم. در آن فاصله نقل و انتقالات تمام بازیکنان مدنظر سرمربی را جذب کردیم. در این بحث مشکلی نداریم اما باید تمام تمرکز خود را روی تقویت تیم بگذاریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اکنون اگر پنجره هم باز شود، دیگر نمی توانیم بازیکن بگیریم. نقل و انتقالات را به شکل قانونی انجام داده و از سهمیه خود استفاده کردیم. البته یحیی گل محمدی یکی دو بازیکن زیر ۲۳ سال را معرفی کرده و امیدواریم بتوانیم آنها را جذب کنیم تا اگر تیم در پستی مشکل دارد آن را برطرف کنیم. فرصت استثنایی برای پرسپولیس ایجاد شده که باید از آن بهترین استفاده را کنیم تا قهرمان آسیا شویم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.