سال تحصیلی آینده حضوری آغاز می‌شود

وزیر آموزش و پرورش از انجام واکسیناسیون ۳۰ درصد فرهنگیان تاکنون خبر داد و گفت: سال تحصیلی آینده به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم فعالیت رسمی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه هفته گذشته که شروع واکسیناسیون فرهنگیان بود، اعلام کردم که تمام مربیان مهدکودک و مربیان پیش‌دبستانی تحت پوشش واکسیناسیون هستند.

وی ادامه داد: خوشبخاته از پنج‌شنبه که آغاز واکسیناسیون فرهنگیان بود تا امروز، ۳۰ درصد جامعه فرهنگیان تحت پوشش واکسن کرونا قرار گرفتند.

    حاجی‌میرزایی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنم در یک هفته تا ۱۰ روز آینده تمام فرهنگیان واکسینه خواهند شد و ما می‌توانیم سال تحصیلی را با اطمینان بیشتری آغاز کنیم.

    وی افزود: پیش‌تر با دکتر رئیسی صحبت کردم و ایشان هم علاقه‌مند هستند که سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز شود و ان‌شاءالله کار واکسیناسیون به طور کامل انجام شود تا نگرانی خانواده‌ها هم برطرف شود.

    2 نظر
    1. سبد اهوازی

      عجب وزیر نادانی!!!!!
      روزانه ۴۰هزار مبتلا و صدها فوتی و بی سابقه ترین همه گیری کرونا در کشور را داریم آنوقت وزیر از کلاس حضوری حرف میزند. احتمالا تو این مملکت نیست یا خواب تشریف دارند!!!!!

    2. ناشناس

      واکسیناسیون ۳۰ درصدی معلمان صحت ندارد هیچ کس از معلمان واکسن نزده،واین موجب میشود معلمان سر کلاس بروند و دانش آموزان درگیر کرونا میشوند آنوقت خانواده‌ها علیه آموزش وپرورش اعتراض خواهند کرد.تا جاییکه من اطلاع دارم نه واکسیناسیون انجام شده.ونه معلمان رغبت نشان داده‌اند.این در حالی است که گونه دلتا دارد همه را میکشد وگونه لامبدا درراه است واین واکسن‌های که در ایران است هیچکدام مصونیت ایجاد نمی کنند.با تشکر

    ارسال نظر

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.