خیال گل‌محمدی راحت شد؛ تمدید قرارداد ۴ بازیکن پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس در مذاکره با چند بازیکن اصلی و تأثیرگذار خود شرایط آنها برای تمدید قرارداد را پذیرفت، اما درباره یک بازیکن که رقم بالایی را نیز پیشنهاد داده است، مذاکرات ادامه خواهد داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت‌های لیگ برتر با چالش اتمام قرارداد شش بازیکن خود روبه‌رو شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، احمد نوراللهی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه با پایان بازی‌های فصل گذشته جزء بازیکنان آزاد این تیم محسوب شدند که در بین آنها کنعانی‌زادگان تصمیم به ترک پرسپولیس و ترانسفر به الاهلی قطر گرفت. سایر بازیکنان نیز پای میز مذاکره با باشگاه نشستند تا شروط خود را برای تمدید را در اختیار مسئولان تیم قرار دهند.

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه نیز که به‌ طور مستقیم بحث نقل‌وانتقالات تیم را زیر نظر دارد با شروط تمام بازیکنان جز نوراللهی موافقت کرد تا خیال یحیی گل‌محمدی را تا حدودی راحت کند. بازیکنان پرسپولیس مبالغ مالی مدنظر خود را افزایش دادند، اما سمیعی مشکلی با این ارقام نداشت و آنها را پذیرفت تا این بازیکنان در فصل آینده نیز پیراهن سرخ‌پوشان را بر تن کنند.

به نقل از مهر، شیری، عالیشاه، امیری و کامیابی‌نیا هفته آینده قراردادهای خود را به ‌طور رسمی تمدید می‌کنند تا چشم هواداران منتظر تمدید قرارداد نوراللهی بماند. هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی ارائه داده بود، در جلسه یکشنبه گذشته خود با سمیعی تخفیفی را هم به این باشگاه داده است، اما پرسپولیس همچنان می‌خواهد نوراللهی را با رقم پایین‌تری در پرسپولیس نگه دارد. سمیعی به نوراللهی اعلام کرده است او را قطعا در تیم حفظ خواهد کرد، اما انتظار دارد هافبک ملی‌پوش سرخ‌ها شرایط باشگاه را بیشتر از اینها درک کرده تا سقف قرارداد نیز رعایت شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در هفته جاری بار دیگر با نوراللهی جلسه خواهد گذاشت تا به توافق لازم برای تمدید یک‌ساله قرارداد برسند.

از لابه‌لای خبرهای المپیک:

۱ نظر
  1. پدرام

    همه میان تا پیش بسوی ششمین قهرمانی ، به کوری چشم “هرآنکه نتواند دید”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.